Regulamin
Moderator:Elmo
Regulamin
Regulamin jest prawie taki sam jak poprzedni, dodałem niewielkie modyfikacje. Interesuje mnie wasza opinia na jego temat oraz wszelkie uwagi.
https://www.dropbox.com/s/aouykt2t9tkor ... lamin.docx
https://www.dropbox.com/s/aouykt2t9tkor ... lamin.docx
-
- Osadnik
- Posty:328
- Rejestracja:2011-11-14, 20:57
- Lokalizacja:Łódź
Błędy, błędy:
Przykładowy - „który [naszkicuję] naturę przygody. ”
___
Regulamin jest ok. Zastrzeżenia mam do punktu 8 - ludzie kradną ołówki, gumki, długopisy etc. Zrzućmy się grupowo po 2-5zł, kupmy garść ołówków, gumek, ryzę papieru (12zł około) i wszystko będzie już na miejscu. Zresztą - ludzie mają po domach dużo różnych pisadeł, ja chętnie bym opróżnił mój piórnik.
Punkt 9 - prowadzący nie może być w żaden sposób zobowiązany do przyjścia na zebranie, na wypadek gdyby ludzie się nie zgłosili. Nie ma zainteresowania na forum = brak gry. Bez umawiania się na gębę, bez pieprzenia, że nie miało się czasu - kto chce grać, znajdzie czas na wpis na forum o zgłoszenie się.
Punkt 10 - ok, ja będę sobie stosował natomiast listę osób - jak się numer 2 nie zjawi, to numer 5 albo 6 może zająć jego miejsce jeśli przyjdzie wcześniej. Kto chce grać znajdzie czas by przyjść na czas.
Punkt 11 - to jest uczciwy zapis, jednak wykonaność będzie znając życie - zerowa. Ludzie mają w dupie informowanie innych o swoim spóźnieniu, czy w ogóle chęci gry. Spokojnie, pocałują klamkę raz czy drugi to się nauczą.
Reszta spoko.
Przykładowy - „który [naszkicuję] naturę przygody. ”
___
Regulamin jest ok. Zastrzeżenia mam do punktu 8 - ludzie kradną ołówki, gumki, długopisy etc. Zrzućmy się grupowo po 2-5zł, kupmy garść ołówków, gumek, ryzę papieru (12zł około) i wszystko będzie już na miejscu. Zresztą - ludzie mają po domach dużo różnych pisadeł, ja chętnie bym opróżnił mój piórnik.
Punkt 9 - prowadzący nie może być w żaden sposób zobowiązany do przyjścia na zebranie, na wypadek gdyby ludzie się nie zgłosili. Nie ma zainteresowania na forum = brak gry. Bez umawiania się na gębę, bez pieprzenia, że nie miało się czasu - kto chce grać, znajdzie czas na wpis na forum o zgłoszenie się.
Punkt 10 - ok, ja będę sobie stosował natomiast listę osób - jak się numer 2 nie zjawi, to numer 5 albo 6 może zająć jego miejsce jeśli przyjdzie wcześniej. Kto chce grać znajdzie czas by przyjść na czas.
Punkt 11 - to jest uczciwy zapis, jednak wykonaność będzie znając życie - zerowa. Ludzie mają w dupie informowanie innych o swoim spóźnieniu, czy w ogóle chęci gry. Spokojnie, pocałują klamkę raz czy drugi to się nauczą.
Reszta spoko.
Tego właśnie dotyczy wpis o używaniu zasobów SMF.Regulamin jest ok. Zastrzeżenia mam do punktu 8 - ludzie kradną ołówki, gumki, długopisy etc. Zrzućmy się grupowo po 2-5zł, kupmy garść ołówków, gumek, ryzę papieru (12zł około) i wszystko będzie już na miejscu. Zresztą - ludzie mają po domach dużo różnych pisadeł, ja chętnie bym opróżnił mój piórnik.
--
Poza literówkami, nie mam zastrzeżeń.
Mam wiele zastrzeżeń:
-ortograficznych,
-stylistycznych,
-strukturalnych,
-koncepcyjnych,
-formalnych.
Ze względu na szeroki front zmian chciałbym podesłać Elmo moją wersję w środę w formie recenzji doca. Liczę, że uwzględni te uwagi, na które jest gotowy i przedstawi kolejną wersję do Waszej oceny.
Uważam, ze jeżeli zaczynamy od regulaminu to musi on zawierać:
- procedury (zamawiania sal, zgłaszania sesji)
- prawa i obowiązki (MG, prowadzących(sic!), Osób prowadzących, Graczy, graczy, koordynatora projektu, koordynatoraGP )
- definicje (np. Czy na GP zajmujemy się grami, których fabuła ma budowę niescenariuszową)
oraz uwzględniać
- realia i praktykę (osoba, która się spóźnia musi poinformować dwie osoby?, koordynator odpowiada za zapiski posesyjne- tworzy je samemu?)
Przepraszam, ze nie przedstawię konceptu publicznie, ale taki sposób dogadywania jest zbyt długotrwały. Mogę zaproponować jedynie aby każdy podesłał Elmo własny projekt a następnie drogą eliminacji, negocjacji i wchłaniania via post wyłonimy ostateczny zapis. Cool?
-ortograficznych,
-stylistycznych,
-strukturalnych,
-koncepcyjnych,
-formalnych.
Ze względu na szeroki front zmian chciałbym podesłać Elmo moją wersję w środę w formie recenzji doca. Liczę, że uwzględni te uwagi, na które jest gotowy i przedstawi kolejną wersję do Waszej oceny.
Uważam, ze jeżeli zaczynamy od regulaminu to musi on zawierać:
- procedury (zamawiania sal, zgłaszania sesji)
- prawa i obowiązki (MG, prowadzących(sic!), Osób prowadzących, Graczy, graczy, koordynatora projektu, koordynatoraGP )
- definicje (np. Czy na GP zajmujemy się grami, których fabuła ma budowę niescenariuszową)
oraz uwzględniać
- realia i praktykę (osoba, która się spóźnia musi poinformować dwie osoby?, koordynator odpowiada za zapiski posesyjne- tworzy je samemu?)
Przepraszam, ze nie przedstawię konceptu publicznie, ale taki sposób dogadywania jest zbyt długotrwały. Mogę zaproponować jedynie aby każdy podesłał Elmo własny projekt a następnie drogą eliminacji, negocjacji i wchłaniania via post wyłonimy ostateczny zapis. Cool?
Chętnie zagram sesję...
zgłoszenia mejlem.
zgłoszenia mejlem.
-
- Osadnik
- Posty:328
- Rejestracja:2011-11-14, 20:57
- Lokalizacja:Łódź
Skoblu, bazując na doświadczeniach SMFowych, najpierw zacznijmy od tego żeby inicjatywa w ogóle ruszyła, a formalności z czasem. Najważniejsze kwestie które muszą być w regulaminie:
- procedura rekrutacji ludu na sesję (jestem za tworzeniem list, jak nie przyjdzie ktoś na czas to wchodzi następna osoba z listy)
- procedura zamawiania sal przez MG jest dostępna dla członków SMFu. Najprostsze rozwiązanie to skopiowanie tego co jest na ukrytym forum do regulaminu. Nie jest to szczególnie ujęte formalnym językiem, jednak jest czytelnie.
- jak się uda to wkrótce uzupełnimy niektóre braki w zasobach stowarzyszenia (taki RPG-box, parę zestawów kostek, ołówki, gumki, ryza papieru właśnie)
Ale postawmy przede wszystkim na najprostszą procedurę, czyli:
JEDNO miejsce, gdzie pojawiają się ogłoszenia i wszystkie pozostałe linkują do niego. W tym miejscu JEDEN sposób łapania zgłoszeń (żadne zmienianie w zależności od MG).
- procedura rekrutacji ludu na sesję (jestem za tworzeniem list, jak nie przyjdzie ktoś na czas to wchodzi następna osoba z listy)
- procedura zamawiania sal przez MG jest dostępna dla członków SMFu. Najprostsze rozwiązanie to skopiowanie tego co jest na ukrytym forum do regulaminu. Nie jest to szczególnie ujęte formalnym językiem, jednak jest czytelnie.
- jak się uda to wkrótce uzupełnimy niektóre braki w zasobach stowarzyszenia (taki RPG-box, parę zestawów kostek, ołówki, gumki, ryza papieru właśnie)
Ale postawmy przede wszystkim na najprostszą procedurę, czyli:
JEDNO miejsce, gdzie pojawiają się ogłoszenia i wszystkie pozostałe linkują do niego. W tym miejscu JEDEN sposób łapania zgłoszeń (żadne zmienianie w zależności od MG).
Efekt naszej wspólnej pracy:
https://docs.google.com/document/d/1fvb ... sp=sharing
Możecie komentować tutaj, lub w docsach.
Wersja ciągle robocza, ale ciągle to MOJA wersja. Będę dostosowywał się do Waszych propozycji zmian w zakresie, który akceptuję. Jeżeli jakaś zmiana będzie dla mnie zbyt drastyczna- zostawię ją w formie komentarza do przedyskutowania twarzą w twarz przy kworum decyzyjnym.
Wygładźmy szczegóły a o kontury skruszmy kopię, ok?
Cool?
https://docs.google.com/document/d/1fvb ... sp=sharing
Możecie komentować tutaj, lub w docsach.
Wersja ciągle robocza, ale ciągle to MOJA wersja. Będę dostosowywał się do Waszych propozycji zmian w zakresie, który akceptuję. Jeżeli jakaś zmiana będzie dla mnie zbyt drastyczna- zostawię ją w formie komentarza do przedyskutowania twarzą w twarz przy kworum decyzyjnym.
Wygładźmy szczegóły a o kontury skruszmy kopię, ok?
Cool?
Ostatnio zmieniony 2014-03-14, 00:21 przez skobel, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie zagram sesję...
zgłoszenia mejlem.
zgłoszenia mejlem.
- GoodNecromancer
- Przewodniczący SMF
- Posty:1290
- Rejestracja:2009-01-31, 20:35
- Lokalizacja:Łódź
Fajny projekt, też uważam, że to powinno gramatycznie i stylistycznie mieć ręce i nogi. Przyszło mi tylko do głowy - może skonsultuj to, Piotrze, z Adamem - żeby w pierwszym zdaniu, w którym pada termin SMF umieścić zamiennie pełną nazwę n/Stowarzyszenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenie Miłośników... z siedzibą w ... (może dodać nr KRS?), zwane dalej SMF". Wiem, że to wydłuża zdanie, ale zwykle we wszelakich regulaminach tego typu formułę na wstępie się stosuje. A dla SMF jako takiego to też jest forma reklamy, gdyż osoby jakoś formalnie czy luźno stowarzyszone z nami wiedzą, co zacz ów SMF, ale inne niekoniecznie - a czemu nie reklamować Stowarzyszenia w samym regulaminie?skobel pisze:Regulamin updatowano. Zgodnie z sugestiami.
Szukamy dziury w całym - tym razem to NASZA wersja.
Ostatnio zmieniony 2014-03-20, 18:53 przez GoodNecromancer, łącznie zmieniany 1 raz.
Necro
aka
Good Necromancer
aka
Good Necromancer