Martwa przeszłość zostawiła nam paliwo i amunicję. I zmarłych. Problemy pozostały żywe.
Poszukuję 1-2 graczy do nowej mini-kampanii (ok 6 sesji).
Wszystko można jeszcze ze mną ustalić, wszystkie zasady nagiąć. Wystarczy zadać pytanie.
Przed zgłoszeniem proszę o zapoznanie się z treścią strony:
http://apocalypse.skobel.cba.pl/
[K] Apocalypse Worlds "Days gone wild" luty-kwieci
Twarde charaktery. Ciężkie decyzje. Żadnej alternatywy.
[K] Apocalypse Worlds "Days gone wild" luty-kwieci
Chętnie zagram sesję...
zgłoszenia mejlem.
zgłoszenia mejlem.
Nie rozumiem. "Pełne AW ciężkie na pojedynczą sesję"? To to co chcesz poprowadzić to jakieś uproszczone Apocalypse World czy chodzi o to, że lepiej grać kampanię zamiast jednostrzałów? Co jest przeciwko temu, żebym wziął udział w owej mini-kampanii (co zrobiłbym chętnie nawet na rzecz FC)? Ależ natłok pytań.
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 22:24 przez Hoxie, łącznie zmieniany 1 raz.
Tłoczę odpowiedzi:
Pełne AW jest za ciężkie na pojedynczą sesję.
Ja tak uważam. Vncent pisze, że AW działa dobrze po ok 5. spotkaniach.
Gra ma specjalne zasady dot. 1 sesji. No i jest rules-heavy. Gracze mają super śliczne książeczki postaci i po 3 min. nawet niewiele wiedząc o RPGach można zacząć grać. Ale MG (sorry... MC) ma 300 stron zasad. Nie paragrafów z odwołaniem do mechanicznego rozwiązania sytuacji, którą napotkaliśmy w świecie gry. Ale zasad-pryncypiów, które powodują, ze grasz a AW a nie mainstreamową grę. Zasad dotyczących sytuacji w której znajduje się historia postaci: Threat movesy, Hard movesy, Fronty, Triggerowanie DoomClocków, Zasady co mam powiedzieć graczowi, Zasady, co mam powiedzieć postaci. Całkiem sporo. Całkiem sporo rzeczy o których muszę myśleć poza prowadzeniem, przedstawianiem świata, wcieleniem się w NPCe, wymyślanie im imion, etc... Całkiem sporo.
Są osoby, które to ogarniają. Ja nie- ja nie czuję się na siłach poprowadzenia pojedynczej przygody. Na szczęście w podręczniku zawarte są zasady poprowadzenia pierwszej sesji (serio!), a do każdej kolejnej stosujesz zasady sytuacji, które pojawiły się wcześniej. W kampanii gra napędza się sama. Tak ja napisał Vincent.
Ale się nie martwimy. Aktualnie dostępnych jest ok 200 hacków, z czego przynajmniej 5 wydanych jako osobne gry - zestawów reguł modyfikujących treści z podręcznika. Zwykle są mniejsze objętościowo i pozwalają mi w większej części nad nimi zapanować. Do Dungeon Worldsa powstały nawet przygody! Przejrzyj to forum: W Thorgala, Walking Deadów, Diablo i być może kilka innych systemów, które poprowadziłem w przeciągu roku to były hacki do AW.
Vincent napisał rewelacyjną grę- cudnie trafiła w moje upodobania.
Vincent napisał cudną grę- jesli masz ochotę coś w niej zmienić, możesz ja shackować.
Łebski facet nie? Chyba można mu wybaczyć, że gra jest trudna.
Co jest przeciwko temu, żebyś zagrał?
Nic. Nic prócz moich obaw.
Chcę stworzyć ekipę, która będzie grała 'to samo'. Wiem, ze nie zrobię jej w 2 dni. Ale chcę rozpocząć w lutym.
Grałem z Tobą? nie. Rozmawialismy, co ci się podoba w RPGach? nie. Czy wiem, czy grałeś inne systemy indie z mechaniką sterującą przebiegiem sesji. nie, nie wiem. Nie mam nic prócz chęci i uprzedzeń i obaw.
Ale możemy zagrać w jednostrzała. Może to być wylightowany AW, może być inna gra (Mam propozycję zagrania w Dogsy- inna świetna gra Vincenta). Jestem Twoim dłużnikiem. Na Zjavie mocno mi zaimponowałeś. Chcę z Tobą zagrać. Tylko, kurcze nie jestem pewien, czy AW z osobami, które już się wpisały do druzyny to coś dla Ciebie. Mam wątpliwości. Rozwiejesz je?
Pełne AW jest za ciężkie na pojedynczą sesję.
Ja tak uważam. Vncent pisze, że AW działa dobrze po ok 5. spotkaniach.
Gra ma specjalne zasady dot. 1 sesji. No i jest rules-heavy. Gracze mają super śliczne książeczki postaci i po 3 min. nawet niewiele wiedząc o RPGach można zacząć grać. Ale MG (sorry... MC) ma 300 stron zasad. Nie paragrafów z odwołaniem do mechanicznego rozwiązania sytuacji, którą napotkaliśmy w świecie gry. Ale zasad-pryncypiów, które powodują, ze grasz a AW a nie mainstreamową grę. Zasad dotyczących sytuacji w której znajduje się historia postaci: Threat movesy, Hard movesy, Fronty, Triggerowanie DoomClocków, Zasady co mam powiedzieć graczowi, Zasady, co mam powiedzieć postaci. Całkiem sporo. Całkiem sporo rzeczy o których muszę myśleć poza prowadzeniem, przedstawianiem świata, wcieleniem się w NPCe, wymyślanie im imion, etc... Całkiem sporo.
Są osoby, które to ogarniają. Ja nie- ja nie czuję się na siłach poprowadzenia pojedynczej przygody. Na szczęście w podręczniku zawarte są zasady poprowadzenia pierwszej sesji (serio!), a do każdej kolejnej stosujesz zasady sytuacji, które pojawiły się wcześniej. W kampanii gra napędza się sama. Tak ja napisał Vincent.
Ale się nie martwimy. Aktualnie dostępnych jest ok 200 hacków, z czego przynajmniej 5 wydanych jako osobne gry - zestawów reguł modyfikujących treści z podręcznika. Zwykle są mniejsze objętościowo i pozwalają mi w większej części nad nimi zapanować. Do Dungeon Worldsa powstały nawet przygody! Przejrzyj to forum: W Thorgala, Walking Deadów, Diablo i być może kilka innych systemów, które poprowadziłem w przeciągu roku to były hacki do AW.
Vincent napisał rewelacyjną grę- cudnie trafiła w moje upodobania.
Vincent napisał cudną grę- jesli masz ochotę coś w niej zmienić, możesz ja shackować.
Łebski facet nie? Chyba można mu wybaczyć, że gra jest trudna.
Co jest przeciwko temu, żebyś zagrał?
Nic. Nic prócz moich obaw.
Chcę stworzyć ekipę, która będzie grała 'to samo'. Wiem, ze nie zrobię jej w 2 dni. Ale chcę rozpocząć w lutym.
Grałem z Tobą? nie. Rozmawialismy, co ci się podoba w RPGach? nie. Czy wiem, czy grałeś inne systemy indie z mechaniką sterującą przebiegiem sesji. nie, nie wiem. Nie mam nic prócz chęci i uprzedzeń i obaw.
Ale możemy zagrać w jednostrzała. Może to być wylightowany AW, może być inna gra (Mam propozycję zagrania w Dogsy- inna świetna gra Vincenta). Jestem Twoim dłużnikiem. Na Zjavie mocno mi zaimponowałeś. Chcę z Tobą zagrać. Tylko, kurcze nie jestem pewien, czy AW z osobami, które już się wpisały do druzyny to coś dla Ciebie. Mam wątpliwości. Rozwiejesz je?
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 09:40 przez skobel, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie zagram sesję...
zgłoszenia mejlem.
zgłoszenia mejlem.