WH 40k " Grać każdy może" 800 ptk 15.02

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

WH 40k " Grać każdy może" 800 ptk 15.02

Post autor: Enzeru » 2015-01-17, 10:57

Klub Marauder serdecznie zaprasza na pierwszy Turniej z serii " Grać każdy Może"
Termin: 15.02.2015
Miejsce: ŁDK ul. Generała Romualda Traugutta 18, 90-113 Łódź
Format punktowy: 800
Stoły: 10
Limit graczy: 20 ( w razie większego zainteresowania jest możliwość zwiększenia limitu )
Wpisowe: 5 pln (dla graczy, którzy są pierwszy raz na turnieju organizowanym przez Maraudera wpisowe 0 pln ). Cała pula będzie przeznaczona na nagrody.


Ramy czasowe:

Zapisy: 8:30 - 9:00
1 bitwa: 9:15 - 10:45
2 bitwa: 11:00 - 12:30
Przerwa Obiadowa :D : 12:30 - 13:00
3 bitwa: 13:30 - 15:00
4 bitwa: 15:15 - 16:45

Zgłoszenia mailowo na adres endi28@poczta.fm:

1) W temacie tylko i wyłącznie ""Nick" - turniej"
2) Imię, nazwisko, nick
3) Rozpiska w czytelnym formacie (.txt, .doc)
Zgłoszenia przesyłamy do 12.02 godzina 23:59 (za przesłanie rozpiski w terminie premia +3 DP)

ARMIE:
-Punkty: 800
-Każdy gracz może wystawić maksymalnie 2 detachmenty, które nie mogą się dublować.
-Obowiązują zasady 7ed.
-Każdy gracz musi posiadać oryginalny codex* i suplement*, jeśli z takiego korzysta.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, oraz zestaw templatów.
-Dopuszczona Eskalacja
-Bez LoW i SH
ZASADY SPOTKANIA:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 7 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, Polskie Uściślenia Sędziowskie, oraz oficjalne Codex Armii.
Obowiązują: 'Special Characters*', 'Proxy**'

* Modele Special Characters muszą być oryginalne, lub wystarczająco się wyróżniać od reszty.
** Proxy dopuszczone w granicach rozsądku. Modele muszą być kompletne (włazy, sponsony, kończyny, whatever), oraz muszą być osadzone na odpowiedniej wielkości podstawkach. Modele nie spełniające ww. wymogów, bądź odbiegające wymiarem od reprezentowanej jednostki w sposób rażący, będą usuwane ze stołów i traktowane jak zabite.

Punkty dodatkowe:
+ 5DP jeżeli armia jest pomalowana i ma WYSIWYG.

-2DP za oddanie wyniku po czasie (od 5 min do 10min), -5DP za oddanie wyniku po czasie (10-15min), powyżej 15 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0-0 dla obu graczy.

Gramy na okrojone maelstromy, z limitem 2 wykonanych na turę:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6

21 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
22 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp, jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
23 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp, jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp, jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
25 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp, jeżeli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
26 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp, jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury

31 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
32 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers przeciwnika została zniszczona w trakcie twojej tury
33 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli co najmniej 1 Fyer/Flying Monstrous Creature przeciwnika został zniszczony w trakcie twojej tury
34 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli co najmniej jeden Character przeciwnika został zabity w trakcie twojej tury
35 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
36 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp, jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika

Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

Misja 1:
Cel główny: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Contact Lost
Rozstawienie: Dawn of War

Misja 2:
Cel główny: Eternal War: The Emperor’s Will (4 Victory Points for each EMPEROR'S WILL objective)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Tactical Escalation
Rozstawienie: Vanguard Strike

Misja 3:
Cel główny: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cleanse and Control
Rozstawienie: Dawn of War


Misja 4:
Cel główny: Eternal War: Purge the Alien
Cel poboczny: Maelstrom of War: Spoils of War
Rozstawienie: Hammer and Anvil

Zgłoszenia:
Relax
Twist
Uenhru
Dziki
Enzeru
Theidan
Loczek
Barnaky
Fleo
Zigi
Cezary
Ostatnio zmieniony 2015-01-19, 18:11 przez Enzeru, łącznie zmieniany 1 raz.
In the name of the Emperor I order you to die!!!

ODPOWIEDZ