Turniej WH40k

Format: 1.000pkt

Łódzki Port Gier - cykliczny łódzki minikonwent

Moderator:Avalanche

skobel
Arystokrata
Posty:1591
Rejestracja:2008-06-02, 22:15
Lokalizacja:Łódź

Turniej WH40k

Post autor: skobel » 2010-01-29, 02:01

SMF i KMGB OŁ ma zaszczyt zaprosić na odbywający się w ramach Portu Gier turniej Warhammera 40.000

Turniej dedykowany jest nowym Tyranidom...

Kiedy: Sobota 20.02.2010, zapisy zaczynamy o godzinie 10.15
Gdzie: Łódzki Dom Kultury, sala nr 6
Format: 1.000pkt

Dopuszczone:
-Wszystkie armie kodeksowe + "kodeks" BA

Zakazane:
-IA
-Bohaterowie specjalni/imienni/unique unit upgrades i jak to jeszcze nazwiecie

Gramy w systemie Euro:
Gracz, który lepiej poradził sobie z celami misji, dostaje 15 Dużych Punktów, a jego przeciwnik 5DP. Jeśli obaj gracze osiągnęli tyle samo celów, obaj dostają po 10DP. Następnie zliczane są Victory Points za zniszczone/uszkodzone jednostki, a różnica między VP zdobytymi przez obu graczy modyfikuje wynik w DP:

Różnica VP Premia/kara DP
0 -166 +0 / -0
167 -332 +1 / -1
333 -498 +2 / -2
499 -664 +3 / -3
665 -830 +4 / -4
od 831 +5 / -5


Ramy czasowe:
10.00 - 10.15 Przygotowania (pomoc mile widziana)
10.15 - 10.30 Zapisy
10.30 - 12.00 I Bitwa
12.00 - 12.15 Przerwa
12.15 - 13.45 II Bitwa
13.45 - 14.30 Przerwa obiadowa
14.30 - 16.00 III Bitwa
16.00 - 16.15 Przerwa
16.15 - 17.45 IV Bitwa
17.45 Sprzątanie, wyniki

Ramy czasowe mogą ulec lekkim zmianom. Przed rozpoczęciem każdej bitwy, org będzie podawał godzinę jej zakończenia. Gracze, którzy nie zdążyli rozegrać całej bitwy, powinni skończyć po zakończeniu pełnej tury, przed końcem czasu.
Przykład:
Trudno "na oko" określić wynik bitwy... Rupert przed rozpoczęciem swojej tury (i kolejnej tury gry) zerka na zegarek i odkrywa, że zostały tylko 3 minuty! Rupert zdaje sobie sprawę, że nie uda się rozegrać pełnej tury w 13 minut, więc zamiast próbować "na biegu" ograć Zenka, robi 3 głębokie wdechy i proponuje koniec gry.
Za przekraczające 10 minut opóźnienia w doręczaniu orgowi wyników będzie przyznawane po 1DP kary dla obu spóźnialskich.

Bitwy:

I Pazury i Kły
Bierz ich, zwierzaku!
Gramy podręcznikową Anihilację, rozstawienie Dawn of War

II Do Serca Przytul Psa...
W okolicy widziano włóczące się bez konkretnego celu Gaunty - prawdopodobnie zostały odcięte od zbiorowej świadomości Tyranidów. Gdyby udało się kilka złapać, mógłbyś je tulić i bawić się z nimi, lub obserwować i poddać wiwisekcji... Tak, czy inaczej, warto spróbować
Rozstawienie: L-ki, 12" szerokości.
Gracze umieszczają na stole 5 znaczników (na zasadach Seize Ground). Na początku każdej tury gracza, każdy "piesek" jest przesuwany o k6" w losowym kierunku (na "hit" decyduje gracz, który zaczyna swoją turę).
Podnoszenie "piesków":
-znacznik może podnieść model infantry, jump infantry, bike, beast, cavalry, jeśli w dowolnym momencie ruchu znajduje się z nim w koherencji i nie korzysta w tej turze z Turbo Boosters
-noszenie znacznika uniemożliwia strzelanie i zmniejsza o 1 ilość wykonywanych ataków (do minimum 1)
-jeden model może nosić max 1 znacznik
-podniesiony znacznik jest elementem wargearu
Upuszczanie "piesków":
-znacznik zostaje upuszczony, jeśli niosący go model zginie, lub zostanie usunięty ze stołu
-znacznik zostaje upuszczony, jeśli niosący go model zacznie uciekać

Wygrywa gracz, którego armia ma po zakończeniu bitwy więcej znaczników.

III Mały Mawlock
W okolicy widziano zupełnie nowego potwora Tyranidów! Dobrze by było przyjrzeć mu się, póki jest jeszcze mały...
Rozstawienie Spearhead
Na początku każdej tury, gracz (przed jakimikolwiek działaniami) wykonuje rzut k6 i dodaje do wyniku numer tury. Jeśli wynik to co najmniej 7, na stole pojawia się znacznik reprezentujący Małego Mawlocka, a dalsze rzuty nie są wykonywane. Mały Mawlock pojawia się na stole zgodnie z zasadą Terrorek z Głębinek:
Znacznik DSuje się w centrum stołu. Jeśli MM znajdzie się na terenie "impassable", zostaje przesunięty o minimalną odległość konieczną do opuszczenia tego terenu. Po położeniu znacznika dokładnie nad nim przykładamy mały znacznik "blast" - każdy model co najmniej dotknięty przez znacznik zostaje trafiony z Sk6, AP-, Rending.

Wygrywa gracz, który po zakończeniu gry ma więcej jednostek przynajmniej częściowo w 6" od znacznika.

IV Legowiska Lictorów
Nie wszyscy lubią spać w kojcach...
Rozstawienie Pitched Battle
Gdy dowolna jednostka zakończy ruch w lesie, lub ruinie, jej właściciel rzuca k6 - na 4+ ten element terenu okazuje się dobrym miejscem do hodowli Lictorów i staje się celem misji (zajmowanym przez scoring unit w jego obrębie, blokowanym przez dowolną jednostkę w jego obrębie). Dla każdego elementu terenu wykonuje się tylko jeden rzut, niezależnie od tego ile, jakich i czyich jednostek do niego wchodzi. Tereny zajęte w ramach rozstawienia są testowane przed scoutem i stają się celem na 5+.
Wygrywa gracz, który kontroluje więcej celów.

We wszystkich bitwach obowiązuje Deep Strike, Infiltracja, Outflank, Losowa Długość Gry. Gramy na stołach 48" x 72"

Zapisy prowadzone są na zewnętrzym forum wymagajacym zarejestrowania.
http://www.osmiornica.info/phpBB2/index.php

Zablokowany