smurfowe minicity :)
Moderator:Avalanche
smurfowe minicity :)
To w zasadzie nie jest gra.. Ale co tam ;) Można nabić naszemu miasteczku trochę populacji ;)
http://smf-smerf.myminicity.com/
Ciekawe co wybudujemy :P
PS.: Narazie na koncie 1 "startowy" click ode mnie - wybudowałem pierwszą chałupinkę :)
I tak mi się od razu skojarzyło z pewnym prastarym "klasycznym" kawałkiem:
A long time ago came a man on a track
Walking thirty miles with a pack on his back
And he put down his load where he thought it was the best
Made a home in the wilderness...
No i smutek, bo wczoraj chyba już spałem kiedy stworzyłem miasteczko o wdzięcznej nazwie "smf smurf" z błędem.
Dziś poprawiłem nazwę na "SMF SMERF" i... od nowa zbudowałem pierwszy domek Miasteczko ma dopiero 1 dzień więc w sumie lepiej teraz niż kiedy się rozrośnie (o ile się rozrośnie )
Czyżby nic z tego? Nie dorobi się SMF własnej osobistej metropolii? Wszystko na to wskazuje bo od początku istnienia wokół pierwszej chatynki narosły zaledwie 33 domostwa
Dla porównania - link miasteczka mojej prastarej (założyłem ją jakieś 3 latka temu chyba.. może więcej nawet..) Gildii w Metin2.pl.
Gildia jakiś rok temu dorobiła się miasteczka Oto ono:
http://elitacity.myminicity.com/env
A tu moje "osobiste" miasteczko zbudowane (z wydatną pomocą Gildii ) na malowniczych wyspach Comoros :
http://vigomaaru.myminicity.com/env
Jeszcze może słówko wyjaśnienia. Każdemu odwiedzającemu (unikalne IP) miasteczko "zalicza" jedną wizytę w ciągu doby (0:00 - 24:00) Taka wizyta powoduje wzrost populacji.
Po osiągnięciu 50 mieszkańców w miasteczku pojawia się możliwość/potrzeba rozwoju przemysłu. Później - w miarę wzrostu populacji - przychodzi pora na rozwój transportu, bezpieczeństwo, ochronę środowiska i biznes
Poklikajcie raz dziennie przez 2 dni weekendu - wtedy można będzie zobaczyć efekty i ocenić czy klikamy dalej czy "pass"
PS.: THNX Enzeru za"cegiełki"
http://smf-smerf.myminicity.com/
Ciekawe co wybudujemy :P
PS.: Narazie na koncie 1 "startowy" click ode mnie - wybudowałem pierwszą chałupinkę :)
I tak mi się od razu skojarzyło z pewnym prastarym "klasycznym" kawałkiem:
A long time ago came a man on a track
Walking thirty miles with a pack on his back
And he put down his load where he thought it was the best
Made a home in the wilderness...
No i smutek, bo wczoraj chyba już spałem kiedy stworzyłem miasteczko o wdzięcznej nazwie "smf smurf" z błędem.
Dziś poprawiłem nazwę na "SMF SMERF" i... od nowa zbudowałem pierwszy domek Miasteczko ma dopiero 1 dzień więc w sumie lepiej teraz niż kiedy się rozrośnie (o ile się rozrośnie )
Czyżby nic z tego? Nie dorobi się SMF własnej osobistej metropolii? Wszystko na to wskazuje bo od początku istnienia wokół pierwszej chatynki narosły zaledwie 33 domostwa
Dla porównania - link miasteczka mojej prastarej (założyłem ją jakieś 3 latka temu chyba.. może więcej nawet..) Gildii w Metin2.pl.
Gildia jakiś rok temu dorobiła się miasteczka Oto ono:
http://elitacity.myminicity.com/env
A tu moje "osobiste" miasteczko zbudowane (z wydatną pomocą Gildii ) na malowniczych wyspach Comoros :
http://vigomaaru.myminicity.com/env
Jeszcze może słówko wyjaśnienia. Każdemu odwiedzającemu (unikalne IP) miasteczko "zalicza" jedną wizytę w ciągu doby (0:00 - 24:00) Taka wizyta powoduje wzrost populacji.
Po osiągnięciu 50 mieszkańców w miasteczku pojawia się możliwość/potrzeba rozwoju przemysłu. Później - w miarę wzrostu populacji - przychodzi pora na rozwój transportu, bezpieczeństwo, ochronę środowiska i biznes
Poklikajcie raz dziennie przez 2 dni weekendu - wtedy można będzie zobaczyć efekty i ocenić czy klikamy dalej czy "pass"
PS.: THNX Enzeru za"cegiełki"
Ostatnio zmieniony 2010-02-02, 16:28 przez Vigo, łącznie zmieniany 4 razy.
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Hehe Loozik To w końcu "beztroskie" klikanie a nie jakieś megaserio wzięte "przedsięwzięcie
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Ooo teraz to troszkę drgnęło smerf-owe miasteczko
Nie minie parę dni a już będzie się czym chwalić zamieszczając na forach fandomowej "konkurencji" w kraju
Ziele - wystarczy wejść na stronę (kliknąć w link ) Chociaż wygląda na to, że jeszcze dziś będzie trzeba zadbać o przemysł i miejsca pracy
Nie minie parę dni a już będzie się czym chwalić zamieszczając na forach fandomowej "konkurencji" w kraju
Ziele - wystarczy wejść na stronę (kliknąć w link ) Chociaż wygląda na to, że jeszcze dziś będzie trzeba zadbać o przemysł i miejsca pracy
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
http://smf-smerf.myminicity.com/ind
Jak zrozumiałem teraz trzeba zacząć klikać w to żeby rozbudować przemysł :], ustawić jako startową paskudy :P smerfne miasto musi mieć porządne zanieczyszczenia.
Jak zrozumiałem teraz trzeba zacząć klikać w to żeby rozbudować przemysł :], ustawić jako startową paskudy :P smerfne miasto musi mieć porządne zanieczyszczenia.
Kiedy patrzysz w otchłań, pamiętaj że otchłań może się czuć nieswojo
Chciałem Wam crime rate zwiększyć ale chyba coś nie działa, BUG!!!
"44000-Pydna" a true sequel to "300".
Whenever You think Spartans are cool.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85
Whenever You think Spartans are cool.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85
Woops.. no i wygląda na to, że nie docenilem tempa
Zaczęło się niepozornie a teraz smerfy mnożą się jak... hmmm... no co najmniej jak smerfy
Po całonocnym graniu przespałem moment wkliknięcia nowego linka do rozbudowy przemysłu ale widzę, że minicity już "rozgryzione"
Podsumowując:
Problem w tym, że dla każdego odwiedzającego (unikalne IP) zaliczana jest tylko pierwsza wizyta w ciągu doby. Jeśli kilka osób kliknie w link od populacji to w międzyczasie wzrasta bezrobocie. A jeśli masowo klikamy tylko w ~/ind to bezrobocie utrzymujemy na 0% ale "para idzie w gwizdek" bo nie przyrasta populacja (a rozmnażanie to podstawowy cel smerfa z miasteczka.. )
No i mamy 2 opcje:
"strategiczna" podział zadań: wszyscy klikamy w populację a kilka wybranych osób klika w ~/ind
"na żywioł" każdy klika w co chce "na czuja"
Zaczęło się niepozornie a teraz smerfy mnożą się jak... hmmm... no co najmniej jak smerfy
Po całonocnym graniu przespałem moment wkliknięcia nowego linka do rozbudowy przemysłu ale widzę, że minicity już "rozgryzione"
Podsumowując:
- podstawowy link do rozwoju miasta (wzrost populacji):
http://smf-smerf.myminicity.com - nowy link do rozwoju przemysłu - zmniejsza bezrobocie (ale nie powoduje przyrostu populacji):
http://smf-smerf.myminicity.com/ind
Problem w tym, że dla każdego odwiedzającego (unikalne IP) zaliczana jest tylko pierwsza wizyta w ciągu doby. Jeśli kilka osób kliknie w link od populacji to w międzyczasie wzrasta bezrobocie. A jeśli masowo klikamy tylko w ~/ind to bezrobocie utrzymujemy na 0% ale "para idzie w gwizdek" bo nie przyrasta populacja (a rozmnażanie to podstawowy cel smerfa z miasteczka.. )
No i mamy 2 opcje:
"strategiczna" podział zadań: wszyscy klikamy w populację a kilka wybranych osób klika w ~/ind
"na żywioł" każdy klika w co chce "na czuja"
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
klikam populacje,
http://smf-smerf.myminicity.com
może zaczniemy klikać przemysł jak skoczy bezrobocie?
http://smf-smerf.myminicity.com/ind
btw. przerzucam linki żeby wam scroll'a oszczędzić
http://smf-smerf.myminicity.com
może zaczniemy klikać przemysł jak skoczy bezrobocie?
http://smf-smerf.myminicity.com/ind
btw. przerzucam linki żeby wam scroll'a oszczędzić
Where life had no value, death, sometimes, had its price.
That is why the bounty killers appeared.
That is why the bounty killers appeared.
trash this post please
Ostatnio zmieniony 2010-02-02, 22:15 przez Vigo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Słuszna, mam wrażenie, linia rozumowania.
Podpisuję się pod przedmówcą
PS.: Właśnie zajrzałem do miasteczka i widzę, że w tej chwili mamy pop. 96
To oznacza, że (jeśli się nie mylę i do uaktywnienia opcji "transport network" wymagane jest pop. 100) może jeszcze dziś lub z całą pewnością jutro uaktywni się nowy link.
Wzorem Avalanche przerzucam komplet linków:
Podpisuję się pod przedmówcą
PS.: Właśnie zajrzałem do miasteczka i widzę, że w tej chwili mamy pop. 96
To oznacza, że (jeśli się nie mylę i do uaktywnienia opcji "transport network" wymagane jest pop. 100) może jeszcze dziś lub z całą pewnością jutro uaktywni się nowy link.
Wzorem Avalanche przerzucam komplet linków:
- podstawowy link do rozwoju miasta (wzrost populacji)
http://smf-smerf.myminicity.com - rozwój przemysłu - zmniejsza bezrobocie (ale nie powoduje przyrostu populacji)
http://smf-smerf.myminicity.com/ind - rozwój sieci transportu - poprawia płynność transportu (ale nie powoduje przyrostu populacji) transport na 100% (max) gwarantuje brak korków które, podobnie jak rosnące bezrobocie, mogą powodować emigrację smerfowych mieszkańców z naszego idyllicznego miasteczka
http://smf-smerf.myminicity.com/tra
Ostatnio zmieniony 2010-02-04, 17:25 przez Vigo, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Ooo.. Thnx za zwrócenie uwagi Niemniej bez paniki
Wystarczy 1 kilik, żeby sobie poradzić z "jedyneczką" bezrobocia
Nowe miejsca pracy już się pojawiły i możemy wrócić do rozmnażania.. Eee... tzn. do podejmowania śmiałych działań zmierzających do wzrostu populacji
Wystarczy 1 kilik, żeby sobie poradzić z "jedyneczką" bezrobocia
Nowe miejsca pracy już się pojawiły i możemy wrócić do rozmnażania.. Eee... tzn. do podejmowania śmiałych działań zmierzających do wzrostu populacji
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...
PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352