Diablo III
Moderator:Avalanche
- GoodNecromancer
- Przewodniczący SMF
- Posty:1290
- Rejestracja:2009-01-31, 20:35
- Lokalizacja:Łódź
Sądząc po Twej oraz Krzyśka wypowiedziach, to może ta moja chęć zmierzenia się ze zMODowaną wersją gry to nie taki zły pomysł?
Stety/Niestety jestem tak wielkim fanem tej gry, że i tak przejdę ją wszystkimi postaciami na wszystkich poziomach trudności...
Stety/Niestety jestem tak wielkim fanem tej gry, że i tak przejdę ją wszystkimi postaciami na wszystkich poziomach trudności...
Ostatnio zmieniony 2012-05-19, 12:53 przez GoodNecromancer, łącznie zmieniany 1 raz.
Necro
aka
Good Necromancer
aka
Good Necromancer
- Rincewind1
- Szlachcic
- Posty:1318
- Rejestracja:2008-09-28, 14:46
- Lokalizacja:Piekarnia
- Kontakt:
Żartujesz? Nie znikają, są integralną częścią gry, a sam koszmar jest niewiele trudniejszy od normalnego trybu. Kiedy do niego dochodzisz, możesz z aukcji kupić sobie takie przedmioty, że nadal zabijasz wszystko jednym-dwoma ciosami.Rincewind1 pisze:Ja tam bawię się świetnie, i grę polecam. Grywalność miodna, choć nie mogę doczekać się odblokowania Nightmare, podejrzewając, że znikną wtedy "kule życia".
Grywalność jest miodna, mnie też się podoba. Jutro napiszę, jak nie zapomnę, o dziwnym, niemal ukrytym elemencie związanym ze skillami. Jest SZALENIE WAŻNY, a nigdzie w grze o nim nie wspominają i ja np. nie odkryłem go do momentu przejścia normalu.
- krew_na_scianie
- Mieszczanin
- Posty:614
- Rejestracja:2009-02-22, 10:49
- Lokalizacja:Bełchatów
- Kontakt:
Przyznam szczerze, że mnie też Diablo lekko rozczarowało. Wygląda jak cukierkowa manga, za dużo w tym koloru, za mało strachu i przerażenia (przechodząc 2 strasznie się bałam, nie pytajcie czemu). Fabuła jakaś tam jest, ale nie wgryzam się w nią, za szybko moja drużyna popycha akcję do przodu.. :) Wszystko jest maksymalnie uproszczone - patrz identyfikacja przedmiotów. Grafika nie powala, choć wiem że nie jest to główny cel tej gry, ładnie wyglądać. Tylko po co w takim razie robili to aż 12 lat?
Przyznam, że rzeczywiście fajnie gra się drużynowo. Radocha jest wtedy wielka, czasami nawet nie wiem co się dzieje. A i jeszcze muzyka jest świetna, podobnie jak wstawki filmowe. I to chyba tyle, póki co.
Gram aktualnie mniszką, zacna postać muszę przyznać. Rozwałka w duchowym klimacie. ^^
I mój battletag: kasjenka#2199
Przyznam, że rzeczywiście fajnie gra się drużynowo. Radocha jest wtedy wielka, czasami nawet nie wiem co się dzieje. A i jeszcze muzyka jest świetna, podobnie jak wstawki filmowe. I to chyba tyle, póki co.
Gram aktualnie mniszką, zacna postać muszę przyznać. Rozwałka w duchowym klimacie. ^^
I mój battletag: kasjenka#2199
Nie robili dwanaście lat, ekipa robiąca poprzednie odsłony rozpadła się, ludzie pouciekali, kiedy wydawca zaczął wcinać im się do produkcji i wymagał zmian, które ludzikom z Blizzard North się nie spodobały.krew_na_scianie pisze:Tylko po co w takim razie robili to aż 12 lat?
Podobno potem zrobili Torchlight'a, przynajmniej część z North. Widać podobieństwa do D3.
Diablo 3 zaczęli robić prawie od nowa, kiedy złożyli nową ekipę.
Obiecany element (będzie w wersji anglojęzycznej, bo w taką gram i nie znam tłumaczenia):
Odpalamy grę, wchodzimy do Options>Gameplay, tam pstrykamy "Elective Mode".
Teraz możemy przestawiać umiejętności na pasku skrótów, prawie swobodnie (jedyne ograniczenie jest takie, że pod lewym klawiszem myszki możemy mieć przypisane tylko ataki, nie buffy i temu podobne) ORAZ wybierać z każdej kategorii umiejętności dowolną ich ilość i wrzucać je na pasek, tj. możemy mieć na pasku jednocześnie "Leap" i "Ground Stomp", obie z grupy "Defensive". Żeby to zrobić, najlepiej jest otworzyć wybierajkę skilli do danego skrótu i klikać na strzałki po lewej i prawej od ikonek umiejętności, żeby zmieniać ich grupę, po czym wybrać sobie któryś i gotowe.
Jedyne ograniczenia, poza wspomnianym z lewym klawiszem myszki, jest niemożność posiadania tego samego skilla dwa razy, nawet w innej konfiguracji run.
Powiedzcie mi teraz, dlaczego Blizzard dał takie coś do gry, nie do końca to opisując? Dlaczego uczy nas grać niepoprawnie w grę?? Dlaczego w samouczku na początku gry nie było to wytłumaczone??? Dlaczego opcja w grze nie mówi wyraźnie, do czego służy????
To jest oficjalnie, chyba pierwszy, tryb dla debili w grach. Pierwszy z jakim ja się spotkałem. Czy naprawdę co poniektórzy ludzie są aż tak tępi, żeby potrzebować takie idiotyczne uproszczenie (a potem cierpieć, że nie zna się "prawdziwej" metody na grę, kiedy już dojdą do tego koszmaru czy piekła?), czy po prostu autorzy gry właśnie potraktowali nas jak tych debili?
Po raz pierwszy, rewolucyjnie (jak to ma Blizzard w stylu wprowadzać rewolucje na rynku gier), tak otwarcie.
Teraz dodam, tak żeby nie było dyskusji, co dokładnie chodzi mi po głowie.
Diablo jest grą debilnie prostą, interfejs nie jest jakoś szalenie intuicyjny, poprzednie części miały lepszy, zamiast poprawić jego funkcjonalność, żeby wyżej wymieniony element był jasny i czytelny, oni wolą dodać opcję, oryginalnie wyłączoną, żebyśmy się niby nie męczyli. Zamiast podać nam dokładniejszy samouczek, wyjaśniający jak dokładnie wygląda dobieranie umiejętności, wszyscy by zrozumieli, woleli wstawić jakąś bezużyteczną funkcję upraszczającą do TAKIEJ gry, gdzie nawet kamery nie da się obracać (w sensie, elementów do nauczeniu się, dla lajka, jest tak mało, że ten jeden nie zrobiłby wielkiej różnicy).
Gry ostatnio mają jakiś problem z samouczkiem, zamiast wyjaśniać istotne zagadnienia, autorzy wolą walnąć jakieś bzdury o klikaniu myszką żeby się poruszać i temu podobnymi, zamykając na tym temat. Reszty naucz się sam, dzięki wielkie, gdybym tego chciał, to bym wyłączył pie... cholerny samouczek.
Skoro wszyscy tak robią, nie będę jakimś elitystą, podam i swój Battletag: Avdima#2579
- krew_na_scianie
- Mieszczanin
- Posty:614
- Rejestracja:2009-02-22, 10:49
- Lokalizacja:Bełchatów
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 2012-05-22, 14:19 przez Vareth, łącznie zmieniany 1 raz.
Marudzicie strasznie, ale macie prawo do własnej opinii.
Ja osobiście się nie zawiodłem. Nie oczekiwałem fabuły i klimatu. Oczekiwałem przyjemnej sieki, różnorodnego lootu i odprężenia po dniu roboty.
Na hellu (i pewnie inferno) gra w 4 osoby jest miodna. Można natknać się na pack czempionów które robią z bohaterów miazgę i trzeba się pogłowić co z nimi zrobić. Mieszanie talentami na konkretną walkę mnie się podoba.
AH mimo że nieco zbugowane jest wypaśne, nareszcie mogę wydać golda na item który jest mi potrzebny a nie tylko czekać aż wypadnie.
D3 na pewno da mi rozrywkę na kilka miesięcy.
Ja osobiście się nie zawiodłem. Nie oczekiwałem fabuły i klimatu. Oczekiwałem przyjemnej sieki, różnorodnego lootu i odprężenia po dniu roboty.
Na hellu (i pewnie inferno) gra w 4 osoby jest miodna. Można natknać się na pack czempionów które robią z bohaterów miazgę i trzeba się pogłowić co z nimi zrobić. Mieszanie talentami na konkretną walkę mnie się podoba.
AH mimo że nieco zbugowane jest wypaśne, nareszcie mogę wydać golda na item który jest mi potrzebny a nie tylko czekać aż wypadnie.
D3 na pewno da mi rozrywkę na kilka miesięcy.