Archwium Reddragonowe

cRPG oraz inne gry komputerowe o tematyce fantastycznej

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Tjal
Arystokrata
Posty:1813
Rejestracja:2008-06-02, 21:54
Lokalizacja:Uć znowu

Post autor: Tjal » 2008-10-15, 10:54

Nu żeby temat nie umarł, to tak pochwalę smerfową koalicję, jesteśmy w pierwszej dziesiątce po dwóch wygranych wojnach.

Jakby ktoś byłby jednak zainteresowany dołączeniem się do naszych bojów, to zapraszamy, nowa era co prawda startuje dopiero w okolicach końca roku, ale już teraz możemy pomóc nauczyć się grać i zatrudnić w naszej koalicji, jako że mamy więcej księstw niż graczy ;-).
Kiedy patrzysz w otchłań, pamiętaj że otchłań może się czuć nieswojo

Silvanel
Ohydny Spamer !
Posty:3992
Rejestracja:2008-06-03, 09:49
Lokalizacja:Lothlorien

Red Dragon -rasówka na przyszłą erę.

Post autor: Silvanel » 2008-12-06, 09:44

Bogatsi o doświadczenia tej ery zapraszam do dyskusji na temat układu rasowego na przyszłą erę. Na razie nie znane są jeszcze zmiany jakie zajdą między IX a X erą więc dyskusja będzie trochę w ciemno. Chciałbym jednak abyście podzielili się swoimi wrażeniami, co było słabą co mocną stroną koalki.

Przypominam skład na tą erę był następujący.
4xNecro
3xRobak
3xKraś
2xGnom
2xHobb
2xLudź
1xGoblin

Założenie myślę pozostaje to samo, dużo ras z możliwościami rotowania, minimum czy brak tych mało mobilnych.


Pomimo trzech krasi uważam że słabą stroną koalki była przewidywalna obrona. Jedyna opcja dla krasia to siedzieć w domu lub wyjść. Pomimo tego że zasadzka na gnoma się spisywała wspaniale, myślę iz należy zmniejszyć ilość krasi aby zmniejszyć przewidywalność.

Oto co postuluje

-1kraś +1gnom
-1necro +1gob

+do rozważenia

-1kraś +1elf

Dodanie gnoma i goba zwiększy znacząco możliwości złodziejskie koalicji, która pomimo tylko 2 hobów będzie mieć aż 12 gubów mogących szturmować złodziejsko, inny problem który zauważyłem to przywiązanie robaków do czarowania, w układzie obecnym robaki musza czarować, gdyż jeśli tego nie robią kasujemy siłę ofensywną koalki zrzucając to na nece. Temu problemowi może zaradzić dodanie elfa, który jak wiadomo jest super spammerem.

PO zmianach byłoby to.

12 gubernatów złodziejskich (2 hobby, 2 ludzi, 2g obliny, 3 robaki, 3 gnomy)
10+2 gubernatów magicznych (3 robaki, 1 elf, 3 necro, 3 gnomy) +2 ludzi
5+7 guberantów atakujących (3necro, 2 gobliny) +1 kraś, 1elf, 2 ludzi, 3 gnomy)
7+7 gubernatów obronnych (1kraś, 1 elf, 3 gnomy, 2 hobby) +2 ludzi, 3 robaki, 2 gobliny


Zapraszam do dyskusji.

Silvanel
Ohydny Spamer !
Posty:3992
Rejestracja:2008-06-03, 09:49
Lokalizacja:Lothlorien

Multi o Budę

Post autor: Silvanel » 2008-12-08, 08:47

Takie małe podsumowanie na zewnętrznym zapewne ostatniej rozróby tej ery

Agresorzy: W sumie "3780 k"
Space Balls--->1 121k
Go Freaks Go------>1 391k
Krwawe Dranie---->1 268k

Kontraatakujący: W sumie "7940 k"
Duże Dzieci (ofiara)---->1 026k
Ora o Nameru na Yo!----->863k
Politicus-------------------->1 441k
Bello e Eterno-------------->1 493k
Danza de la muerte--------->1 237k
GOSU ------------------------->697k
Imperium Wilków-------------->1 183k

Forvald
Arystokrata
Posty:1864
Rejestracja:2008-06-14, 01:58
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Forvald » 2008-12-08, 09:01

No, jestem ciekaw jak to się dalej rozwinie, czy ktoś odważy się wejść po drugiej stranie

Awatar użytkownika
Adam
Ohydny Spamer !
Posty:5794
Rejestracja:2008-06-03, 01:03
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Adam » 2008-12-08, 21:03

wejdą, wejdą i to w duzej ilości

zaczyna się końcowy młynek
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.

Forvald
Arystokrata
Posty:1864
Rejestracja:2008-06-14, 01:58
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Forvald » 2008-12-08, 21:06

to my ile czekamy z wejściem? i dlaczego akurat po tej stronie?

Awatar użytkownika
Adam
Ohydny Spamer !
Posty:5794
Rejestracja:2008-06-03, 01:03
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Adam » 2008-12-08, 21:15

najprawdopodobniej jutro

czemu po tej - większość sojuszników wejdzie po niej, zarówno tych slotowych, jak i nie, po przeciwnej chyba żadnego nie będzie
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.

Awatar użytkownika
Tjal
Arystokrata
Posty:1813
Rejestracja:2008-06-02, 21:54
Lokalizacja:Uć znowu

Post autor: Tjal » 2008-12-09, 08:59

Strona A lacznie = 15 781
Hellada 1621
Roma 1383
Go Freaks Go 1324
Krwawe Dranie 1130
Space Balls 1053
501st Legion 978
Vis Maior 837
Wilderness 822
Dobro-Dobro 800
Dżungla Animków 727
Ochotka 714
Chinatown 713
Tancerze Cieni 695
Cmentarne Bestie 681
Nasty Reptiles 558
Do Or Die 491
Allied Forces 459
AdrjacticA 424
Strażnicy Światła 371

Strona B lacznie = 8 187
Bello E Eterno 1523
POLITICUS 1275
Danza de la Muerte 1193
Imperium Wilków 1089
Duże Dzieci 986
SimerLAND 784
Ora o Nameru na Yo! 763
Group Of Super Users 574





Teraz pytanie ile planktonu wejdzie po stronie B do której chcieliśmy się dołączyć. I czy wytrzymamy kolejny dzień bez oberwania zasadzki ;P.
Kiedy patrzysz w otchłań, pamiętaj że otchłań może się czuć nieswojo

Serapis
Wędrowiec
Posty:16
Rejestracja:2008-09-02, 11:39
Lokalizacja:Zabrze

Post autor: Serapis » 2008-12-10, 08:11

Strona A lacznie = 17 478
Hellada 1726
Go Freaks Go 1363
Roma 1274
Krwawe Dranie 1048
Space Balls 958
501st Legion 890
Vis Maior 825
Wilderness 768
Dobro-Dobro 745
Ochotka 738
Cmentarne Bestie 714
Dżungla Animków 697
Tancerze Cieni 685
Chinatown 672
Via Sanguinius 625
Nasty Reptiles 581
Do Or Die 512
Allied Forces 474
AdrjacticA 448
Nagły Atak Spawacza 442
Nabuhodonozorzy 440
Wilczy Jar 413
Strażnicy Światła 325
Baja Bongo 115

Strona B lacznie = 22093
Dark Shadow Team 1630
Bello E Eterno 1586
Inspiration 1253
Danza de la Muerte 1191
POLITICUS 1092
Duże Dzieci 1017
Fenomenologia Ducha 1014
Imperium Wilków 975
La legion d`ombre 927
Champeone 875
SimerLAND 761
Storm Invaders 741
Destruktory 675
Ora o Nameru na Yo! 670
Eye of Darkness 664
Ragnarok 656
Fallen Angels 655
Alcohollicus 574
Starożytni Władcy 570
Éire 553
Way... 535
Imperium Wikingów 526
Dajcie Gleby 515
Hahahaha 484
Group Of Super Users 449
Środki Czyszczące 420
Nihilum 382
Kaci na Kacu 353
WrocLove 350


z całej top 20 chyba 4koalki jeszcze nie walczą ;) więc jest - CIEKAWIE :P a kto wygra ja tego oceniac sie teraz nie podejme :P
... pierdole do widzenia w piekle ...

Awatar użytkownika
Tjal
Arystokrata
Posty:1813
Rejestracja:2008-06-02, 21:54
Lokalizacja:Uć znowu

Post autor: Tjal » 2008-12-10, 14:00

3xNecro
3xRobak
3xGnom
2xHobb
2xLudź
2xGoblin
1xKraś
1xELf


Czy wszystkim odpowiada rasówka w takim kształcie ?


Przy okazji podam guby które już są zaklepane przez kogoś.

Heniek - 1x kraś
Bombel - 1x ludź, 1x hobbitek
Tjal - 1 goblin na 100% mój
Forvald - 1x ludź
Ostatnio zmieniony 2008-12-10, 14:03 przez Tjal, łącznie zmieniany 1 raz.

Forvald
Arystokrata
Posty:1864
Rejestracja:2008-06-14, 01:58
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Forvald » 2008-12-10, 14:01

łapy precz od drugiego ludzia :)

Silvanel
Ohydny Spamer !
Posty:3992
Rejestracja:2008-06-03, 09:49
Lokalizacja:Lothlorien

Post autor: Silvanel » 2008-12-10, 14:11

Ja bym chętnie wziął kombinację, 1gnom 1 goblin 1 elf. Ale inne też są możliwe, po prostu nie chce mieć samych magów.

Awatar użytkownika
Tjal
Arystokrata
Posty:1813
Rejestracja:2008-06-02, 21:54
Lokalizacja:Uć znowu

Post autor: Tjal » 2008-12-10, 15:09

Wstępny rozrzut gubów i graczy, czekam na protesty i groźby karalne ;P


Sil - 1 gnom, 1 gob,

Ja - 1 gob,

Bombel - 1 ludź, 1 hobbit

Forvald - 1 ludź, 1 elf

Avalanche - 1 kraś

Szczep - 1 gnom

Serapis - 1 robal, 1 nekro

Adam - 1 robal

T - 1 hobb

Mel - nekro

Hades - 1 nekro

Monku - 1 robal

Likk - 1 ludź

Mosiu - 1 gnom
Ostatnio zmieniony 2008-12-23, 15:41 przez Tjal, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
monku
Wędrowiec
Posty:75
Rejestracja:2008-06-09, 09:28
Lokalizacja:Tuszyn

Post autor: monku » 2008-12-10, 15:26

No nie mogłem się oprzeć temu robaczkowi ...
ale zastrzegam sobie nieklikanie się czasem

Awatar użytkownika
Tjal
Arystokrata
Posty:1813
Rejestracja:2008-06-02, 21:54
Lokalizacja:Uć znowu

Post autor: Tjal » 2008-12-14, 10:39

Jak nikt nie protestuje na wstępną rasówkę ( zobaczymy jeszcze jakie będą zmiany w rasach ) to czas na najmroczniejszą część, czyli nazwa koalicji ;P


Propozycje

1 Nazwa traktatu filozoficznego - tylko tym razem angielscy filozofowie

2 Jak wyżej tylko francuscy


Te dwie propozycje to idealna kontynuacja tej ery


3 Nobliści z fizyki - nazwa jakiegoś prawa fizyczngeo lub teorii

4 Nobliści z ekonomii - jak wyżej

+ 1 - Słynni matematycy i logicy - jak wyżej


Propozycje zbliżone do tego co w tej erze,e po prostu większy krąg wyboru.


5 nazwa Koalicja - nazwy księstw od gub-1 do gub 17

6 jakaś matematyczna nazwa - nazwy gubów różne ciągi zerojedynkowe

+ 2 = Wozimy się - nazwy gubów, hulajnoga, koparka, furmanka itd.

Chore propozycje z innej bajki


7 Thera - nazwy gubów od gubernatorów , generałów i admirałów therańskich

8 Landsraad - imiona postaci z domów szlacheckich ( najlepiej z podobnego okresu )


Próba nawiązania na powrót do korzeni fantastycznych.
Ostatnio zmieniony 2008-12-14, 10:48 przez Tjal, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ