Zapowiedzi :)

cRPG oraz inne gry komputerowe o tematyce fantastycznej

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Sulik
Osadnik
Posty:150
Rejestracja:2008-08-27, 08:23
Lokalizacja:Łódź

Zapowiedzi :)

Post autor: Sulik » 2009-11-10, 10:11

zabawna recenzja gierki WET. Dla fanów Tarantino :P

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-wet/56255

pzdr

Awatar użytkownika
RansomStark
Członek Wewnętrznej Rady
Posty:773
Rejestracja:2009-06-03, 17:01
Lokalizacja:Łódź

Post autor: RansomStark » 2009-11-10, 13:57

gierka niby zbiera recenzje na poziomie 60%, ale dwóch moich kumpli się nia zachwyca. Sam grałem tylko w demo - i gra trochę specyficzna - w zasadzie cały czas trzeba wykonywać special moves - bieganie po ścianach, bullet time. Niemniej jednak zapowiadała się interesująco (dema nie skończyłem bo mnie zabili ;-) )

Awatar użytkownika
Sulik
Osadnik
Posty:150
Rejestracja:2008-08-27, 08:23
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Sulik » 2009-11-11, 21:48

Obrazek

Siema.

Śledząc poczynania Funcomu natrafiłem jakiś czas temu na echa tego produktu.
The Secret World będzie nowym dzieckiem tej norweskiej firmy, które dotrze do nas prawdopodobnie już w przyszłym roku. Jest to gra typu Online, w której wcielamy się w pojedynczego bohatera istniejącego w dzisiejszym, codziennym świecie. Terenem rozgrywki są olbrzymie metropolie takie jak Nowy York, Londyn czy Seul.

Problem w tym, że codzienny świat jest tylko zasłoną przeciągniętą przed oczy tłumów. W ciemnych alejach czają się dziwne istoty nie z tego świata, w kanałach mieszkają potwory a niewinnie wyglądający ludzie są w istocie demonami z przed eonów. Nasuwa się tu mocne skojarzenie ze Światem Mroku. Twórcy, nie ukrywają również bardzo silnej inspiracji twórczością Lovecraft'a. Frakcje dostępne w grze to wybór rozmaitych tajnych stowarzyszeń świadomych inwazji istot mroku. W tym miejscu ciężko cokolwiek powiedzieć, gdyż szczegóły są bardzo skrzętnie przez Funcom ukrywane.

Co wiadomo:

- Sama gra oferuje ciekawy system rozwoju: umiejętności ma nabywać się przez praktykę. Podobnie jak miało to miejsce w Morrowindzie. Jeśli rzucasz czary, stajesz się lepszy w rzucaniu czarów. Strzelasz z uzi, robisz się lepszy w strzelaniu itp.

- Gra nie posiada leweli. Rozwój twojej postaci zależy zupełnie od twoich predyspozycji, stylu gry oraz decyzji podejmowanych w trakcie rozgrywki.

- PVP ma być obecne.

- Bardzo rozbudowana customizacja postaci, ciuchy, gadżety, bronie, wszystko dostępne w sklepach świata gry.

- Bardzo wysoka interakcja ze światem. Lokacje maja być wiernymi kopiami naszej rzeczywistości. Postacie będą mogły pójść pobawić się w klubach Nowego Yorku, kupować mieszkania. Interakcja między graczami również zakłada gromadzenie się w gildie nazwane tu kabałami i budowanie swoich siedzib ( instance'owanych budynków, będących w pełni customizowalnymi wnętrzami).

Po wizualnym wykonaniu Conana, można spodziewać się, że TSW będzie powalał grafiką. Producent zapowiedział, że gra wykorzystuje wszystkie najnowsze technologie. Dodatkowo gierka ma ustanowić nowy standard w zakresie udźwiękowienia przestrzeni.

Uwagę również zwraca bardzo ciekawa kampania reklamowa gry. Pierwszym zarejestrowanym członkiem forum na stronie produktu, była tajemnicza postać o ksywie "Przyjaciel". Przyjaciel co jakiś czas pojawia się na forum, przekazując niepokojące wieści o odkryciach jakich dokonał. Odkryciach, które stopniowo wtapiają czytelników w szalony i mroczny świat The Secret World.
W sieci krąży również kilka zagadek i łamigłówek odsłaniających informacje na temat gry. Wszystko włącznie z avatarami na forum gry, jest zaszyfrowane w sposób charakterystyczny dla jakiegoś tajnego bractwa.

Muszę przyznać, że produkt ten wzbudził u mnie olbrzymią ciekawość. Jeśli Funcom rozegra to dobrze, będą mogli zarabiać na reklamach rzeczywistych marek. Skoro gra odzwierciedla rzeczywisty świat i w NY można przejść się do na prawdę istniejących klubów, pomyślcie ile zgarną na reklamie? Coś jak dzisiaj robią już w Second Life. Dobrą stroną tego rozwiązania jest to, że miesięczne stawki za grę nie będą tak wysokie jak w przypadku Conana czy World of Farmcraft.

Na gierkę czekam z niecierpliwością.
Ostatnio zmieniony 2009-11-11, 22:01 przez Sulik, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
RansomStark
Członek Wewnętrznej Rady
Posty:773
Rejestracja:2009-06-03, 17:01
Lokalizacja:Łódź

Post autor: RansomStark » 2009-11-12, 10:53

Sulik pisze:
Problem w tym, że codzienny świat jest tylko zasłoną przeciągniętą przed oczy tłumów.
Mnie to bardziej kojarzy się z Kultem - świat jest iluzją :-)

Ogólnie zapowiada się ciekawie - nad grą pracują między innymi osoby odpowiedzialne za The Longest Journey i Dreamfall, czyli można się spodziewać ciekawego klimatu. Pytanie tylko jak gra poradzi sobie na rynku MMO zdominowanym przez WoWa. Z tego co słyszałem Age of Conan po początkowym sukcesie radzi sobie słabo. Z drugiej strony może właśnie sposobem na konkurowanie z WoWem jest zrobienie MMO nie fantasy.

ODPOWIEDZ