Shadowrun

Stare rekrutacje
Forvald
Arystokrata
Posty:1864
Rejestracja:2008-06-14, 01:58
Lokalizacja:Łódź

Shadowrun

Post autor: Forvald » 2010-01-19, 12:58

Nie jest to temat stricte rekrutacyjny. Na ta chwilę mamy komplet a nawet i pewien zapas graczy, dlatego proszę nie zgłaszać tu swojej chęci grania dopóki nasz MG nie ogłosi że potrzebujemy uzupełnień. W tym temacie aktualni gracze będą się umawiać na terminy sesji lub prowadzić dyskusje okołosesjowe.


Wszystkie osoby które mają grać niech się odezwą w temacie by było wiadomo kto gra i byśmy mogli jakoś się zgadać by omówić czy to w klubie czy przez gg pewne kwestie odnośnie drużyny.


Jeśli ktoś ma problemy z tworzeniem postaci to napisałem drobny poradnik kiedy nudziło mi się z braku netu. Jakby co tworzenie postaci opanowałem, walkę częściowo, sprzęt (w tym wszczepy) z wyłączeniem programów komputerowych także, ale zupełnie nie znam się na magii lub na hakerstwie.


Mój mały poradnik do tworzenia postaci:

Ponieważ wbrew pozorom 400 punktów to wcale nie jest dużo trzeba je sensownie rozłożyć. W sumie pozycji na które wydamy je jest sporo. Poniżej wypiszę wszystkie rzeczy na które trzeba je wydać wraz z podsumowaniami na czym można oszczędzać, a na czym lepiej nie.

!!! Warto też przejrzeć też przykładowe postacie i zobaczyć jak one mają po-przydzielane punkty (a także współczynniki czy skille) zależnie od archetypu co pomoże przy tworzeniu własnej postaci.!!!

1. Metatyp (od 0 do 40)
Widomo, tu się nie oszczędza bo w końcu płacimy za to kim chcemy grać. W przypadku ras innych niż ludzie za ich koszt dostajemy dodatkowo startowe plusy do cech, taki elf na przykład dostaje dodatkowe 3 punkty względem człowieka co przy jego koszcie wychodzi na zero, a ma jeszcze widzenie w słabym świetle.

2.Cechy (max 200)