Gra Miejska

Gdańsk

Informacje o LARPach

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Mefi
Wędrowiec
Posty:37
Rejestracja:2010-10-24, 17:03
Lokalizacja:Gdańsk
Kontakt:

Gra Miejska

Post autor: Mefi » 2010-10-24, 17:06

Gdańsk jakiego nie znacie!
W legendach kryje się ziarnko prawdy...
Myślicie, że wiecie wszystko o Gdańsku? Pamiętacie, jak byliście mali i dziadkowie opowiadali Wam legendy, które sami zasłyszeli przed laty? Wciąż tli się w Waszej głowie wyobrażenie Neptuna, który groźnie dzierży trójząb? Pamiętacie legendy o Lwach Gdańskich, imię ich twórcy?

Jeżeli chcecie poznać imię rzeźbiarza, który wykuł Lwy, przypomnieć sobie co zostawił Stolem na na ul. Mariackiej? To nie zastanawiajcie się ani chwili i przybądźcie na Gdańską Starówkę wziąć udział w Grze Miejskiej organizowanej przez Klub Fantastyki Zardzewiały Topór oraz Pracownię Komiksową na Suchaninie. Może okazać się, że to nie były legendy? Mądrze zostało kiedyś powiedziane, że „W legendach kryje się ziarnko prawdy”. Być może uda Wam się stworzyć własną…?
Czas i Miejsce: Gra Miejska pt. „Gdańsk jakiego nie znacie!” odbędzie się 27 Listopada 2010 roku. o godzinie 11:00-14:00, na terenie Gdańskiej Starówki.
Zbiórka: godzina 10:50 przy Hotelu Scandic w Gdańsku Głównym naprzeciwko Głównego Dworca PKP: http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... olska&z=16
Dla kogo jest Gra Miejska: Dla każdego od 0 do 101 lat. Każdy pozna lub przypomni sobie słynne Gdańskie legendy.
Prowadzący Grę Miejską: Klub Fantastyki Zardzewiały Topór, http://www.larp-zt.pl, larp@larp-zt.pl, 600-302-672 oraz Pracownia Komiksowa na Suchaninie http://komiks.bblog.pl

Udział w grze jest darmowy.
Zgłoszenia na Grę Miejską prosimy wysyłać mailowo: larp@larp-zt.pl
lub prosimy się zgłaszać na naszym forum: http://larp.3it.pl/forum_zt/viewtopic.php?f=9&t=1071
Regulamin Gry Miejskiej
1.Nie wchodzimy do budynków, tym bardziej do kościołów. Wszystkie stacje są na zewnątrz.
2.Organizatorzy Gry Miejskiej „Gdańsk jakiego nie znacie!” nie ponoszą odpowiedzialności za szkody poniesione lub poczynione przez jej uczestników. Udział w Grze Miejskiej „Gdańsk jakiego nie znacie!” jest na własną odpowiedzialność.
3.Udział w Grze Miejskiej „Gdańsk jakiego nie znacie!” jest darmowy.
4.Gracze zostaną podzieleni na Drużyny. Minimalna liczba członków drużyny to 3 osoby.
5.Gracze będą poruszać się od stacjo do stacji. Na stacjach przebywają Strażnicy - osoby, które dają zadania i oceniają jego wykonanie. Strażnik jest nietykalny oraz jego decyzje są ostateczne.
6.Na stacjach Gry Miejskiej obowiązuje kolejka. Drużyna, która dotrze wcześniej - pierwsza wykonuje zadanie. Ostateczna decyzja o kolejności należy do Strażnika.
7.Za wykonanie poprawnie zadania na każdej stacji Drużyna otrzymuje w nagrodę:
2 literki - jedna z nich należy do Imienia, druga natomiast do Nazwiska Legendarnego Twórcy Lwów Gdańskich,
współrzędne następnej stacji do której musi udać się drużyna.
8.Obowiązuje zasada No-Touch - członkowie Drużyn przeciwnych nie mogą się dotykać.
9.Osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie mogą wziąć udziału w Grze Miejskiej „Gdańsk jakiego nie znacie!”.
10.Wszystkie zagadki są opracowane na bazie legend gdańskich.
11.Osoby niepełnoletnie muszą przyjść z dorosłym opiekunem.
12.Nie wolno śmiecić i niszczyć przedmiotów, budynków itp.

Awatar użytkownika
Mefi
Wędrowiec
Posty:37
Rejestracja:2010-10-24, 17:03
Lokalizacja:Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mefi » 2010-11-10, 13:21

Informujemy, że zapowiadana Gra Miejska „Gdańsk jakiego nie znacie!” (27.11.2010) nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od nas. Procedury administracyjne uniemożliwiają przygotowanie Gry Miejskiej w wybranym przez nas terminie. Za co przepraszamy.

W zamian zapraszamy wszystkich na świetną Grę Terenową pt. „Artefakt” dziejącą się w realiach świata znanego z gry „Warcraft” (ze światem za zaznajomimy Was na miejscu). Zapewniamy maksimum emocji i dobrej zabawy dla każdego:)

Wstęp fabularny
Minął już prawie wiek od przegranej walki Illidana z Arthasem na Koronie Lodu, a co za tym idzie uwolnienia Króla Licha. Pomimo utworzenia przymierza Elfów, Ludzi i Orków, część dowódców tychże ras działa na własną rękę. Walczą oni nie tylko z armią Króla Licha, ale także ze sobą nawzajem. Gdy Illidan zdobył Oko Sargerasa i opuścił elfie wyspy wraz ze ścigającą go strażniczką Maiev, część jej elfich oddziałów postanowiła pozostać na tych wyspach i zbadać je. Na ich nieszczęście przybyli tu także Orkowie a niedługo po nich, Ludzie.

Kiedy ci ostatni postawili nogę na głównej wyspie zaczęło się coś dziać. Środek wyspy został odcięty przez niewidzialną barierę a w pobliżu baz zaczęły pojawiać się dziwne ruiny. Ciekawość pozwoliła przybyszom odnaleźć dziwne przedmioty oraz runy, które mówiły o artefakcie o wielkiej mocy znajdującym się w centralnej części wyspy. Aby jednak dotrzeć do artefaktu trzeba mocy, która zaklęta jest w Przedmiotach - Księdze Ziemi, Młocie Piorunów oraz Szczypcach Ognia.

Od tej pory na wyspie toczą się nieustanne walki o terytorium oraz Przedmioty, które dadzą zwycięzcom niewyobrażalną władzę i potęgę. Możliwe, że na tyle wielką… aby pokonać samego Króla Licha.
Czas i Miejsce imprezy
Sobota 27.10.2010, godz. 11:00-14:00,
Teatr Leśny przy ul. Jaśkowa Dolina.

Mapka:
http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 01929&z=16

Co należy ze sobą mieć:
- najlepiej strój „klimatyczny” podchodzący pod Heroic Fantasy (nie jest on wymagany).
- klasyczną broń otulinową. Osoby chcące posługiwać się tarczami, łukami, bronią miotaną powinny ją ze sobą zabrać. Tak samo magowie, wszelkie fire-balle, i inne magowskie akcesoria .

Nie masz broni?
To już nie problem! Przyjdź a zostaniesz wyposażony w oręż jakiego potrzebujesz!
Musisz tylko zgłosić ten fakt organizatorom co najmniej tydzień przed grą terenową na mailowa (larp@larp-zt.pl)

Nie masz stroju?
Masz 2 wyjścia:
1.Przygotować własny strój;
2.Wypożyczyć od nas. Szczegóły tutaj http://www.larp-zt.pl/index.php/wypozyczalnia-strojow/

Zasady gry
Zostaną wyjaśnione przed imprezą.

Kontakt i zgłoszenia
Zgłoszenia uczestnictwa, pytania - prosimy wysyłać na maila: larp@larp-zt.pl lub gg: 4000657

ODPOWIEDZ