Raverun
: 2012-02-12, 18:06
Cześć. Chciałbym wyjść do ludzi ze swoją karcianką, która jest w fazie stabilnej bety i potrzebuje testowania. Gotowy egzemplarz spoczął w klubie i optymalnie byłoby na 25 lutego zgromadzić małe ale chętne grono playtesterów.
Gra nazywa się Alchemy: the Clandestine (patrz: link w podpisie) i traktuje o pojedynku alchemików, którzy uwijając się w laboratorium, mieszając esencje i wywołując moce chowańców dążą do stworzenia czegoś. Rezultatem może być katastrofa, potwór, puszka, napój, eliksir, proszek, amulet lub artefakt.
Świat: bliżej nieokreślony, dopuszczający magię. Wygląd kart odbiega nieco od konwencjonalnego fantasy. Jeżeli twój ulubiony świat cierpi na brak rozbudowanej alchemii to proszę bardzo.
Mechanika: Lubię proste gry zredukowane do minimum elementów. Założeniem było zrobienie gry karcianej z tekstem na kartach, radzącej sobie tylko z: 1x deck, 2x ręka, 2x stos odłożonych kart (tu nazwanych fiolką). Gra jest na 2 osoby. Celem jest posiadanie jak najwyższej karty na fiolce z chwilą końca gry (pusta ręka). Jest mechanika która ułatwia balans: W każdej rundzie wyższa karta zostaje na stole i jest zagrana, niższa trafia na fiolkę. Gra jest szybka i dynamiczna. Każda karta i każda rozgrywka jest inna.
Bonus: Gra może mieć zastosowanie w rpgach jako alchemiczna mini gra i generator przedmiotów o ciekawym zastosowaniu fabularnym. Formuł jest 64, rezultatów 8 co daje mnóstwo możliwości za każdym razem gdy gracz zamierza pobawić się w alchemika.
TESTY:
- Interesuje mnie ogólny feedback z gry.
- Chciałbym zobaczyć, czy bez dodatkowych objaśnień, gracze są w stanie grać na podstawie zapisanych zasad. Czy pojawiają się wątpliwości, niejasne sytuacje?
- Efekty kart mają w założeniu wyczerpywać gamę możliwości i dawać grzaczom jak największą kontrolę nad rozgrywką. Przyznaję bez bicia, że nie jest optymalnie. Pracuję nad tym a póki co komentarze i sugestie odnośnie kart są potrzebne.
Jeżeli poczta się spisze to będę miał do rozdania pamiątkową, wczesną, działającą betę. W sobotę przyjdę na spotkanie z notatnikiem i będę namawiał do spróbowania. W międzyczasie zapraszam i czekam na chętne osoby.
Gra nazywa się Alchemy: the Clandestine (patrz: link w podpisie) i traktuje o pojedynku alchemików, którzy uwijając się w laboratorium, mieszając esencje i wywołując moce chowańców dążą do stworzenia czegoś. Rezultatem może być katastrofa, potwór, puszka, napój, eliksir, proszek, amulet lub artefakt.
Świat: bliżej nieokreślony, dopuszczający magię. Wygląd kart odbiega nieco od konwencjonalnego fantasy. Jeżeli twój ulubiony świat cierpi na brak rozbudowanej alchemii to proszę bardzo.
Mechanika: Lubię proste gry zredukowane do minimum elementów. Założeniem było zrobienie gry karcianej z tekstem na kartach, radzącej sobie tylko z: 1x deck, 2x ręka, 2x stos odłożonych kart (tu nazwanych fiolką). Gra jest na 2 osoby. Celem jest posiadanie jak najwyższej karty na fiolce z chwilą końca gry (pusta ręka). Jest mechanika która ułatwia balans: W każdej rundzie wyższa karta zostaje na stole i jest zagrana, niższa trafia na fiolkę. Gra jest szybka i dynamiczna. Każda karta i każda rozgrywka jest inna.
Bonus: Gra może mieć zastosowanie w rpgach jako alchemiczna mini gra i generator przedmiotów o ciekawym zastosowaniu fabularnym. Formuł jest 64, rezultatów 8 co daje mnóstwo możliwości za każdym razem gdy gracz zamierza pobawić się w alchemika.
TESTY:
- Interesuje mnie ogólny feedback z gry.
- Chciałbym zobaczyć, czy bez dodatkowych objaśnień, gracze są w stanie grać na podstawie zapisanych zasad. Czy pojawiają się wątpliwości, niejasne sytuacje?
- Efekty kart mają w założeniu wyczerpywać gamę możliwości i dawać grzaczom jak największą kontrolę nad rozgrywką. Przyznaję bez bicia, że nie jest optymalnie. Pracuję nad tym a póki co komentarze i sugestie odnośnie kart są potrzebne.
Jeżeli poczta się spisze to będę miał do rozdania pamiątkową, wczesną, działającą betę. W sobotę przyjdę na spotkanie z notatnikiem i będę namawiał do spróbowania. W międzyczasie zapraszam i czekam na chętne osoby.