Rozpiski

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Bombel
Szlachcic
Posty:1409
Rejestracja:2008-06-04, 17:06
Lokalizacja:

Post autor: Bombel » 2008-11-25, 13:21

ehhhh on mial byc bez konia i w WL :P pomylka z zaznaczaniem

co do ksiegi myslalem o niej ale byl by to jedyny przedmiot jaki mogl bym dla niego wybrac bo kosztuje 100 pkt a tylko za tyle moge zgarnac przedmiot .... dlatego wolalem dac mu luk i cos do obrony ...

poza tym wytlumacz mi dlaczego twierdzisz ze nie poczaruje ??? jesli chodzi o czary to sadze ze tu najwiecej do powiedzenia maja rzuty ... tak dla przykladu powiem ze na ostatniej bitwie 5 razy na 6 tur wszedl mi czar ze stopniem 11+ magiem 2 przy czym 3 razy byl niemozliwy do odparcia .... wiec nie calkiem rozumiem stwierdzenie ze majac 3 magow, 10 kostek + 1d3 ze sztandaru oraz kamyczek mocy mial bym nie czarowac na bitwie ????????

co do fastow to ich nie lubie dlatego nie ma ich w rozpisce :P jest natomiast w 2 rydwan ktorego nigdy nie stosowalem ale po ostatnich doswiadczeniach chetnie bym wyprobowal

orly hmmm powiem szczerze ze jakos mi nie pasuja wieksze zniszczenia i tak zadadza bolce, a w przypadku walki z klockami bolec lepiej sie sprawdza ... zreszta jak mowi SIL bolec jest dobry na wszystko :PPPP
Ostatnio zmieniony 2008-11-25, 13:28 przez Bombel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2008-11-25, 14:05

Są lepsze rzeczy od bolca. Np. 2 bolce.
Przy fastach nie ma że nie lubie. Powinny być, choćby i po to żeby przeciwnik się nimi zajął.
Ostatnio zmieniony 2008-11-25, 14:05 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2008-11-25, 18:25

W pierwszej rozpie miałeś 2 magów nie trzech, pozatym magowie drugiego poziomu maguja słabo przedewszystkim nie dlatego ze maja mało kostek ale dlatego ze nie wiesz jakie czary trafisz. skaveny mimo ze nie wezma grey seera maguja strasznie mocno 2 elektrykami, bo ci maja czar ktory musisz zdispellowac, demony maja dla małego lev master of sorrcery ktory powoduje znajomosc wszystkich czarów z danego lora, dark elfy rzucaja dowolna iloscia kostek i maja czar znany na bazie ktory dodaje im jeszcze d3+1 kostek.

co do book of hoth, sprawia ona ze twoj mag czaruje uber mocno. sprawdz sobie statystyke wyrzucenia dubletu na 4 kosciach. tak naprawde w tej grze nie ma nic mocniejszego do magii niz to. Zwłaszcza ze norma jest wziecie 2 dispell scrolli a czesto i 3 lub 4(ja skavami biore 3 na 2 magów). Nie rozumiem jak moze wydawac ci sie lepsze strzelanie z BS4, od rzucenia duzej kuzni, czy też cowera z beasta na IF.

fasty sa niestety nieodłaczną rzecza w tej grze. nie tylko zajezdzaja flanki, ale redajrektuja szarze, wyciagaja regimenty (pamietaj ze szybka kawa, po tym jak sie złozy moze odrazu sie ruszac a muzyk dodaje +1 do składania). mozesz sobie stanac 2" przed regimentem wroga pod dziwnym katem i albo przyjac ich na twarz umrzec(a moze i czesc uratowac) ale miec regiment wroga na widelcu na boczna szarze. albo zadeklarowac ucieczke i tak czy siak wyciognac go zlini i obrócic. moga także z rozpedu wjechac w maga i go zabić, moga tez wjechac łatwo na tył wroga a wtedy zarabiaja na siebie parokrotnie(niestety zadko to sie zdaza i ostania rola, moga poporstu screenowac twoje jednostki przed ostrzałem. Orły spokojnie zabijaja obsługe dział, mozesz wlecic w małego maga i go zabić(co prawda heroicznie sie rozpasc po brejku, ale moze uciekniesz). pozatym orły w pierwszej rundzie wlatuja miedzy regimenty wroga obcinajac im ruch.
Wez taki przykład. armia demonow( tak wiem sa przegiete) ktora ma 4x5 flesh houndów. w drugiej rundzie siedzi w twoich łucznikach, white lionach(sword masterów nie zjedza) i zjada ich w runde, robi overrun i laduje w bolcach. jesli wyłaczysz im ruch marszowy masz 3 rundy strzelania, a zawsze jeszcze mozesz je przestawic tak zeby pojechały w inna strone. co moze dać ci jeszcze jedna runde strzelania. jak widzisz te jednostki sa niezbende do gry. nie mowiac juz ze jestes bez nich bezbronny na armie skirmishowe typu Lizki, beastmeni i zwłaszcza woodelfy. jak na przykład chciałeś usunac 60 skinnków ktore lata przed twoja piechota i pluje i rzuca jawlinami, z twoim savem T3 w 4 rundzie nic by ci na planszy poza kawa nie zostało, a ta musiałby sie borykać z problemem kroxigorów, co sie konczy róznie.

tak czy inaczej musisz wybrać albo orły albo fasty, jesli chcesz 4 bolce to biezesz fasty. Ah no i przy 4 bolach musisz liczyć sie z jeszcze jedna rzecza, to jest łatwe 400 ptk do zdobycia(nie masz niczego co je ochroni). Zapytaj sie flama jak sie traci ptk na maszych gdy wpadaja w nie latacze, albo wykopia sie w nich tunelersi. Oczywiscie nie zawsze sie udaje ale bardzo czesto. (ostania bitwa z flamem :) załoganci rzeźnicy).

I musze sie nie zgodzić z jeszcze jedna rzeczą. Nie tylko rzuty decydują o tym czy wygrasz czy przegrasz. Decyduje przedewszystim jak swoimi posunieciami zwiekszysz sobie szanse na wygraną. Wiem ze mozna czasem niczym nie trafić, albo miec słabe rzuty na magi, ale battla wygrywa sie w HtH, jesli wjedziesz komus w bok klocem piechoty to niestety nie ma statystyki, tylko jest CR który jest stały, a w takim wypadku regiment slavów czy gobosów za 40 ptk zabija kawę chaosu za 200. albo odrazu albo po chwili jesli zdadza brejka.

I jeszcze co do rydwanu, myśle ze jest bardzo dobry, z drugiej strony coraz wiecej jednostek ma siłe 7, kwestia ogrania, a ja nie mam za duzego doswiadczenia z rydwanami poza dzwonem. Ludzie chwala sobie rydwan tęczy w chaosie(w sumie qrna lata) ale osobiscie nie mam pojecia jak sie sprawdza.

Moja wariacja na temat defensu high elfów

1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Annulian Crystal [40]
Gem of Courage [10]

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Silver Wand [10]

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

5 Dragon Princes @ 220 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Sorcery [50]

5 Elf Steed @ [0] Pts

5 Dragon Princes @ 170 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard

5 Elf Steed @ [0] Pts

13 Phoenix Guard @ 260 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [20]

1 Keeper of the Flame @ [12] Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Great Eagles @ 50 Pts

1 Great Eagles @ 50 Pts

5 Shadow Warriors @ 80 Pts
Longbow; Light Armour

5 Shadow Warriors @ 80 Pts
Longbow; Light Armour

11 White Lions @ 183 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Ostatnio zmieniony 2008-11-25, 19:55 przez Major, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2008-11-25, 22:30

Ale ftopa:( High Geje naprawdę mają Dispelscrole o 5pts tańsze...
To nie fair :cry:
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2008-11-25, 23:05

Flame HE
potrzebuja tylko 2 corów za 2k
do tego mogą wziac 6 specy i 4 rary
do tego wszystkie ogolno dostępne magic itemy sa tańsze
nie tylko dispell scrolle

No ale coś za coś, elfy sa mięciutkie jak kaczuszka.

głosy
Wędrowiec
Posty:22
Rejestracja:2008-10-19, 12:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: głosy » 2009-01-06, 12:03

Witam, oto 2 moje standardowe rozpiski na 2250pts, jedna HE druga Dwarfów robione podczas zastanawiania się... "jaką armię by tu zbierać", proszę o sugestie, komentarze, oceny...

1. Elfy

Unnamed2250 Pts - High Elves Army

1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]

1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]

1 Noble @ 174 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Sword of Might [15]

1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

11 Swordmasters @ 219 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard

1 Bladelord @ [27] Pts
Amulet of Light [15]

11 White Lions @ 254 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
Lion Standard [25]

1 Guardian @ [37] Pts
Skeinsliver [25]

11 White Lions @ 224 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
War Banner [20]

1 Guardian @ [12] Pts

5 Dragon Princes @ 280 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]

1 Drakemaster @ [20] Pts

6 Elf Steed @ [0] Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Great Eagles @ 50 Pts

5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 77


Total Army Cost: 2248


2. Krasie

Unnamed2250 Pts - Dwarfs Army

1 Dwarf Lord @ 281 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
#Shield Bearer [0]
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone

1 2 Shield Bearers @ [0] Pts

1 Runesmith @ 129 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [50]
Spelleater Rune
Runic Armour [5]
Rune of Stone

1 Thane @ 140 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

18 Warriors @ 196 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Veteran @ [10] Pts

18 Longbeards @ 303 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Ancestor Rune (x2)
Rune of Courage

1 Greatbeard @ [10] Pts

17 * Hammerers @ 309 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [45]
Rune of Battle
Rune of Determination

1 Gate Keeper @ [12] Pts

13 Troll Slayers @ 195 Pts

2 Giant Slayer @ [52] Pts

1 Grudge Thrower @ 140 Pts
Engineer
Engineering Runes [45]
Rune of Accuracy
Valiant Rune

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Valiant Rune

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Gyrocopter @ 140 Pts

Dispel Pool: 5

Casting Pool: 2

Models in Army: 100


Total Army Cost: 2248


Pozdrawiam
Głosik
The evil are guilty, and create Law. The good are innocent, and create Justice.

Terry Pratchett

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-01-06, 13:25

A możesz dać minimalne opisy co dają przedmioty?
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2009-01-06, 14:07

mi sie ten master rune of czalendż nie podoba :/

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-06, 15:55

Szczep, wproeadź sobie te dane do AB to będziesz miał opis;)
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Niziol
Szlachcic
Posty:850
Rejestracja:2008-06-03, 00:26
Lokalizacja:... że znowu

Post autor: Niziol » 2009-01-06, 17:27

Rhunsmitha inaczej. Jeden dispell scroll to naprawdę mało a zjadaczka jest zbyt losowa (4+ to mało :P )
Ja bym dał mu 2x dispell, +1 armor i albo MR (1) albo rune of luck (zawsze się może przydać)
Rozumiem że nie chcesz brać kowadła? Kowadło na te punkty to raczej prawie mus (tzn wszyscy tak grają natomiast z takim lordem też się da grać :P ). Zresztą zależy kto co lubi.

Lord:
Brakuje 20 ptk do wykorzystania.. hmmmm... Rune of Luck? Zawsze się przydaje taki przerzut wierz mi :)

No dobra pododawałem przedmioty ale ptk brakuję. Może dwóch slayerów wywal?

Reszta w porządku. Ja jestem jeszcze generalnie zwolennikiem dawania inżynierom brace of pistols ale widzę że tutaj będzie brakować ptk :) Fajny pomysł z niebrejkowalnymi maszynami :) Turę wytrzymujesz i lecisz czymś pomóc albo się odpowiednio ustawiasz :)
Nie ma lekko w ciężkich czołgach.

Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem :shock: .

"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel

Awatar użytkownika
Niziol
Szlachcic
Posty:850
Rejestracja:2008-06-03, 00:26
Lokalizacja:... że znowu

Post autor: Niziol » 2009-01-06, 18:21

Wrzucam też swoją rozpę. To moja wizja krasnali :)

1 Runelord @ 461 Pts
Anvil of Doom; General; Great Weapon; Gromril Armour
#Anvil of Doom [0]
#Rune of Oath & Honour [0]
#Rune of Hearth & Hold [0]
#Rune of Wrath & Ruin [0]
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [95]
Master Rune of Spite
Rune of Spellbreaking (x2)

2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield

1 Thane @ 160 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving

1 Master Engineer @ 134 Pts
Brace of Pistols; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [45]
Rune of Luck (x3)
Runic Armour [5]
Rune of Stone

1 Bolt Thrower @ 130 Pts
Engineer
Engineering Runes [65]
Master Rune of Defense
Rune of Penetrating

1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

10 Thunderers @ 140 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour

18 Longbeards @ 303 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Courage
Rune of Determination

1 Greatbeard @ [10] Pts

12 Warriors @ 120 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 170 Pts
Engineer
Engineering Runes [70]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Valiant Rune

1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Valiant Rune

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

13 Hammerers @ 262 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism

1 Gate Keeper @ [12] Pts

Dispel Pool: 7

Casting Pool: 2

Models in Army: 82


Total Army Cost: 2250
Nie ma lekko w ciężkich czołgach.

Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem :shock: .

"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-06, 19:39

O krasiach sie nie wypowiem bo sie nie znam. HE za to bardzo w moim stylu:). Z maga caddego zdjałbym lev magii i wywalił jednego championa z White Lionów. Za te ptk maga 4 wpakowałbym na orzełka. Jak juz ma mieć 6+d3 kosci magi i walić ifki to niech bedzie we własciwym miejscu(ale uwaga, ktoś głosniej kichnie i mag umiera, jest strasznie miekki).
Możesz tez pokusic sie o zamiane jednych White lionów na spear menów( tak Sil przekonałem sie do tego :) ). Są tani i są rzeźnikami.(21 A, asf).

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-06, 19:42

Jeszcze takie moje rozmyslania na temat demonow, popatrzcie na ilosc modeli.

Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Herald of Khorne @ 190 Pts
General
Soul Hunger [25]
Armour of Khorne [15]

1 Juggernaut @ [0] Pts

10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts

1 Herald of Slaanesh @ 170 Pts
Magic Level 1
Siren Song [25]
Torment Blade [5]

12 Daemonettes of Slaanesh @ 211 Pts
Standard; Musician
Banner of Ectasy [25]

1 Alluress @ [12] Pts

1 Herald of Nurgle @ 240 Pts
Magic Level 1; Battle Standard
Staff of Nurgle [50]

19 Plaguebearers of Nurgle @ 295 Pts
Standard; Musician
Icon of Eternal Virulence [25]

1 Plagueridden @ [12] Pts

1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]

30 Pink Horrors of Tzeentch @ 387 Pts
Magic Level 3; Standard
Icon of Sorcery [15]

5 Seekers of Slaanesh @ 157 Pts
Standard
Siren Standard [25]

5 Steed of Slaanesh @ [0] Pts

4 Flamers of Tzeench @ 190 Pts

1 Pyrocaster @ [15] Pts

5 Chaos Furies @ 60 Pts

5 Chaos Furies @ 60 Pts

Casting Pool: 9

Dispel Pool: 7

Models in Army: 97


Total Army Cost: 2245

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-01-08, 18:43

Moja rozpa na VC. Sprawdziła się słabo. Frenzy bardziej przeszkadzało niż pomagało.


1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 225 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Favour of the Gods [5]
Sword of Striking [30]
Enchanted Shield [15]

1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 221 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour;
Barding; Eye of the Gods Explanation; Miscast Table
#Tz1- Flickering fire [0]
#Tz2- Baleful transmogrification [0]
#Tz3- Pandaemonium [0]
#Tz4- Treason of Tzeentch [0]
#Tz5- Call to Glory [0]
#Tz6- Infernal Gateway [0]
Dispel Scroll [25]
Biting Blade [5]
Spell Familiar [15]
Conjoined Humunculus [20]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Chaos Knights of Nurgle @ 295 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35]

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 240 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 240 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 3

Models in Army: 42


Total Army Cost: 1498
Ostatnio zmieniony 2009-01-08, 18:44 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-08, 22:34

Hmm...dosyć ciekawe i raczej ryzykowne podejście do sprawy.. Szybka i mobilna armia ale łatwa do zablokowania nawet małą grupką zombie wyskakującą spod ziemi.
I tak jak mówiłem wcześniej - zero obrony magicznej! Szczerze mówiąc dziwię się, że nie dostałeś wklepów. Uważam,że jeśli chcesz się przebić jazdą do wrogiego generała wampirów to raczej 10 osób i to świetnie uzbrojonych :evil: Choć to zdanie gracza Imperialnego, którego kawa jest słabsza niż Twoja
In the name of the Emperor I order you to die!!!

ODPOWIEDZ