Rozpiski

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-14, 11:18

Shagott nie może mieć marka...
A Monks przestają być Imunne jeśli przegrają walkę...to i tak jednak sporo...
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2009-01-14, 11:40

shagoth fakt, sprawdziłem wczoraj.
wcześniej mógł mieć :(

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-14, 12:14

Enzeru pisze:Shagott nie może mieć marka...
A Monks przestają być Imunne jeśli przegrają walkę...to i tak jednak sporo...
Oczywscie, jak kazda jednostka we frennzy. Natomiast faktem jest ze nie nalezy dopuscic do walki regimentu z 2 magami:)

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-14, 13:19

No właśnie o to mi chodziło;p Chociaż Twoi mogą uciec na koniec i nie mają przez to nieprzyjemności;)
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-14, 13:31

Nie rozumiem.

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-14, 13:42

No ciężko Twoich magów na duel wyzwać..
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-14, 14:46

Wiesz jak moj mag odmawia pojedynku to i tak nic nie zmienia, nie maja magic itemów ktore wspomoga regiment i maja 5 Ld tyle co clanraty. następna sprawa ze ten regiment NIE MOZE walczyc bo trace punkty wtedy:)

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-14, 14:56

No tak,ale jak ktoś podejdzie wystarczająco blisko to twoi mnisi MUSZĄ szarżować, prawda?
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-14, 15:03

oczywscie, jesli tylko moja własna jednostka skirmishów nie stoi mi na drodze, to nie widze przeszkód ;). Pisałem juz ze są 4 takie jednostki? :)

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-17, 12:18

Nizioł to info dla ciebie, jutro bede testował armie DE na piechocie z wichkami, kociołkiem i teleportującymi sie assassinami. Gram z HE na smoku, jak zagram opisze wrazenia.

Awatar użytkownika
Niziol
Szlachcic
Posty:850
Rejestracja:2008-06-03, 00:26
Lokalizacja:... że znowu

Post autor: Niziol » 2009-01-17, 22:25

Ze smokiem? Hmmm może być ciężko :P
Nie ma lekko w ciężkich czołgach.

Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem :shock: .

"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-01-18, 00:52

1 Chaos Lord of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Enchanted Shield [15]
Favour of the Gods [5]
Filth Mace [35]
Diabolic splendour [35]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 226 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
BloodCurdling Roar [20]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Light Armour; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Light Armour; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

14 Chaos Warriors of Nurgle @ 297 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Festering Shroud [25]

6 Chaos Knights of Nurgle @ 335 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35]

6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

6 Chaos Knights of Nurgle @ 325 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]

6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Giant of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Random Attack Explanation

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 50


Total Army Cost: 2220

Rozpa ogólna. Na przecietne armie [nie vc i doc] oczywiscie to poprzestawiania ekwipunek ale widac ogolne zalozenia. Jest ono takie że lord jak najszybciej zabija jakas plewe i dalej terroryzuje z -1 do ld wespół z gigantem. Ciekawe efekty mogłyby by być. No i są 4 nieźle bijące unity. W razie czego można włożyć jeszcze banner dający minus 1 do ld.
Ostatnio zmieniony 2009-01-18, 01:02 przez Szczep, łącznie zmieniany 2 razy.
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-18, 09:10

Jesli stawiasz na terror to koniecznie baner -1Ld. Następną rzeczą jest to ze nie ma w WHB pojecia przeciętne armie, oprócz VC i DoCH, to nie bardzo wyobrazam sobie terorryzowanie krasnali, Wood elfów, Darkelfów, Bretolców itd. Za to sprawdzili by sie napewno na skaveny, imperium, O&G, HE, tam jest mało jednostek immune to psychology. Na lizaki tez by zdało egzamin. Trza by sie zastanowić na co jeszcze.

Awatar użytkownika
tattva
Mieszczanin
Posty:531
Rejestracja:2008-06-03, 07:45
Lokalizacja:Z elektrowni

Post autor: tattva » 2009-01-18, 10:39

Co do lizardów to nie byłbym taki pewien. Jeżeli to bazuje na terrorze i słabej liderce to u nich średnia liderka nie przedstawia sie tak źle:
- saurusy 8 , kroxy 7 reszta 5 >> wszystko na cold bloded
Wedlug nowej edycji (i według plotek oczywiście):
- saurusy 8 , korxy 7 reszta 6 >> wszystko na cold bloded.
Oczywiście nie licze tu nigdzie generalskiego. A gigantowi (o ile nie różni się zbyt wiele od orczego) to nie wróżyłby długiego życia. 1 tura z 2 oddziałami skinków i kolesia nie ma. A 2 oddziały skinków to na 2200 na stole napewno będą. I napewno nie tylko 2.

Co nie zmienia faktu że armia ciekawa. Tylko zastanawiam sie po co ci ten jeden odział piechoty. Jak już praktycznie cała armia to konnica to nie lepiej byłoby konsekwentnie? Tak to wydaje mi sie że konnica sobie pojedzie a oddziałek będzie grzał z buta i zostanie troche z tyłu.

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-18, 10:46

Piechota jest do trzymania magów, a co do Ld Lizaków to statystycznie liczy sie go tak jak by był o 2 większy, generał w skinkach zasiał by spustoszenie, bo by było tak jak by rzucały na Ld 6. No a za takie ptk to skinków było by z 5,6 oddziałów. Do tego salki tez maja taki Ld. Jest co straszyć.:)

ODPOWIEDZ