Rozpiski

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-08, 23:05

Całosć fajna, duzo małych regimentów do zdejmowania wąłsnie takich wskrzeszonych regimentów. Ale obrona magiczna 0.

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-01-09, 08:27

Założenie było takie żeby jak najszybciej dojechać zascreenowany i kawą wpaść w to co wystawi. Ja nie studiowałem super dokładnie wampirów i myślałem że ma ze 2-3 power d. mniej. W każdym razie duużo mnie bitwa nauczyła. Najważniejsze to to że na kawie chaosu nie ma lepszego wyznania od nurgla. Po prostu robi to miazge. Druga sprawa to na 1500 chyba trzeba już rozważać 2 caddych na armie mocno magujące i jakieś bzdety do ich trzymania. Tak tylko nawiasem powiem że moj heros na juggerze w drugim pojedynku z championem szkieletów zadał mu jedną ranę :D
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-09, 09:02

o z ta rana to porażka. Ostanio spotkałem sie z fajna teoria dla pieszych klocków maruderów, zamiast sztandarów dostaja wyznanie teczy. Efekt jest podobny, sztandar daje +1 CR a ward 6+ zwykle ratuje jednego wounda, za to nie mozesz stracic sztandaru:).
Zastanawiam sie jszcze nad chordowa rozpika dla chaosu, w srodku marzy mi sie 18 chosenów:D taki fan, a może napsuć krwii wrogowi. Pozatym choseni to mój ulubiony regimnet chaosu i być muszą(no i jeszcze te modele:)) Oczywiscie obowiazkowo BSB z raptorusem. Niechcemy zeby regiment za 500 ptk poszedł sobie z pola bitwy. Co do obrony magidzne przemku, zawsze wez sobie dwóch nurglowców i jakis boundspel mocny dla nich(nie wiem jeszcze jaki, wymyśle). Panowie maja strasznie duzy potencjał w pierwszym czarze, wiekszosc armi musi ograniczyc sie do caddego ktory i tak nic na bitwie nie zrobi, za to oni mogą, w dobie ward sejvow 2+ ten czar 1 nurgla jawi sie jak zbawienie.

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-01-09, 09:49

Tym czarem można także wyjąć championa z regimentów i zmusić przeciwnika do przyjęcia pojedynku lub wycofania czegos do tyłu. Idealne dla charakterów z WoC które muszą wyzywać.
edit: z tym wyznaniem to fajy pomysł, ale pamiętaj że im się daje MoS żeby nie uciekali od byle czego. Strasznie to wazne bo w tej edycji jest sporo psychologii szczególnie jak się używa jednostek do screenowania.
Ostatnio zmieniony 2009-01-09, 10:00 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-09, 12:06

O widzisz Rybeńko! Zaczynasz łapać komba :-P Twój mag załatwia championa a Twój hero wpada na pojedynek Albo 2 magów zdejmuje w jednej turze maga wroga czy mniejszego hero... Na tym to właśnie polega
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Silvanel
Ohydny Spamer !
Posty:3992
Rejestracja:2008-06-03, 09:49
Lokalizacja:Lothlorien

Post autor: Silvanel » 2009-01-09, 12:42

Black tongue + infernal puppet.

głosy
Wędrowiec
Posty:22
Rejestracja:2008-10-19, 12:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: głosy » 2009-01-12, 20:39

Kolejna rozpiska. Tym razem Leśne Elfy. Idea jest prosta, żadnych forest spirytów.

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 * Wardancer Highborn @ 285 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
#Dance 1 - Storm of Blades [0]
#Dance 2 - Woven Mist [0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0]
#Dance 4 - Whirling Death [0]
Blades of Loec [35]
Annoyance of Netlings [25]
Stone of the Crystal Mere [30]

1 Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Befuddlement of Mischiefs [25]

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

8 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

8 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

8 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Great Eagle @ 50 Pts

3 Warhawk Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow

3 Warhawk @ [0] Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 80


Total Army Cost: 2250
The evil are guilty, and create Law. The good are innocent, and create Justice.

Terry Pratchett

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-13, 00:38

Strasznie podoba mi sie ta armia, ciekaw jej jestem w praniu.
ja natomiast tak jak obiecałem przedstawiam przykład PG skavami.
Moi drodzy: Shooty Army of Death.
Szkoda ze teraz trzeba zasłaniac weapon teamy skirmishami, w 6 edycji nie dało sie ich zdjać.
Załozenie jest proste, czesc warlocków siedzi w palgue monkach wiec nie moze uciec.
Co runde leca 3 lightingi d6 i 2 lightingi 2d6(przypominam ze wala z sila 5). Do tego mocna ochrona magiczna, faza strzelania jest rownie ciekawa. 4 rattlingi, 20 jezzaili, i 2 wlc. jesli ktos nie wie jak na to zagrac, w 4 turze nie ma czym walczyć (elfy w 3). Innymi słowy jest to armia ofensywna(skaveny) ktora nie rusza sie z miejsca.

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Staff of Sorcery [50]

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrats @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

11 Plague Monks @ 76 Pts
Frenzy; Standard

10 Warplock Jezzail teams @ 200 Pts
Jezzail; Pavise

10 Warplock Jezzail teams @ 200 Pts
Jezzail; Pavise

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 150


Total Army Cost: 2161
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 11:18 przez Major, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-01-13, 11:28

Spoko wypas Ale pytanko: czemu jak siedzą w Monkach to nie uciekną? Przecież PM nie mają UB tylko Frenzy.... to trochę ułatwia wciągnięcie ich do walki czyż nie?
I rozumiem,że latarki po obu stronach armii i robią za zaporę?
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-13, 12:51

frenzy daje immune to psychology, wiec nie ma paniki. a wyciagac mozna probowac, ale zauwaz ze jeden lightning jeden fast, a monki i tak za daleko nie pojada bo maja 5 ruchu a nie 7 jak kawaleria. pozatym mam 4 regimenty skirmishy zeby je screenować. WLC stoja za lasami, same sieja (rendgenowskie celowniki:p-cud inzynieri skaveńskiej) a nie mogą być trafione. ew stoja za regimentami i strzelaja przez swoje jednostki. clanratów nie szkoda.

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-13, 12:59

Pomysł do armi WoCh i dla Przemka. Spróbuj wziac 2 shagoty, bsb dajacy nie brejkowalnosc i ze 2 shriny. Powiedz jak to oceniasz, znalazłem to gdzies na border princes. Shagoty maja mega zajefajne modele, ale słabe zastosowanie, ale w takiej kombinacji moga działać.

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2009-01-13, 13:11

jak shagothy to slaneshowe, żeby miały always strike first.

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-01-13, 14:20

slaneesh daje imunne to psychology( a nawet nie tylko ITP, tylko odpornosc na fear, terror i panike) a nie ASF.

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2009-01-13, 14:43

a przypadkiem jak nie dasz go shagothowi i spawnowi, to nie ma ASF? bo obie te jednostki juz mają imiuna na psyhology?

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-01-13, 14:50

hmm shagoth nie ma marka o ile pamietam. Tak jak piszesz jest ze spawnem i z gigantem.

Ciekawa sprawa z taką kombinacją - chociaż ja bym wolał gigant plus shagoth i do tego armia na demon price i kawie. Wszystko straszy i terroryzuje a abnner of the gos stoji na wzgórzu i pwoiewa tak żeby wsszyscy widzieli :D
Wrócę do domu to przestudiuję.
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 14:57 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

ODPOWIEDZ