smurfowe minicity :)

cRPG oraz inne gry komputerowe o tematyce fantastycznej

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

smurfowe minicity :)

Post autor: Vigo » 2010-01-22, 20:15

To w zasadzie nie jest gra.. Ale co tam ;) Można nabić naszemu miasteczku trochę populacji ;)

http://smf-smerf.myminicity.com/

Ciekawe co wybudujemy :P

PS.: Narazie na koncie 1 "startowy" click ode mnie - wybudowałem pierwszą chałupinkę :)

I tak mi się od razu skojarzyło z pewnym prastarym "klasycznym" kawałkiem:
A long time ago came a man on a track
Walking thirty miles with a pack on his back
And he put down his load where he thought it was the best
Made a home in the wilderness...


No i smutek, bo wczoraj chyba już spałem kiedy stworzyłem miasteczko o wdzięcznej nazwie "smf smurf" z błędem.
Dziś poprawiłem nazwę na "SMF SMERF" i... od nowa zbudowałem pierwszy domek :-/ Miasteczko ma dopiero 1 dzień więc w sumie lepiej teraz niż kiedy się rozrośnie (o ile się rozrośnie )

Czyżby nic z tego? Nie dorobi się SMF własnej osobistej metropolii? :-) Wszystko na to wskazuje bo od początku istnienia wokół pierwszej chatynki narosły zaledwie 33 domostwa :-P

Dla porównania - link miasteczka mojej prastarej (założyłem ją jakieś 3 latka temu chyba.. może więcej nawet..) Gildii w Metin2.pl.
Gildia jakiś rok temu dorobiła się miasteczka ;-) Oto ono:
http://elitacity.myminicity.com/env

A tu moje "osobiste" miasteczko zbudowane (z wydatną pomocą Gildii ;-) ) na malowniczych wyspach Comoros :-) :
http://vigomaaru.myminicity.com/env

Jeszcze może słówko wyjaśnienia. Każdemu odwiedzającemu (unikalne IP) miasteczko "zalicza" jedną wizytę w ciągu doby (0:00 - 24:00) Taka wizyta powoduje wzrost populacji.
Po osiągnięciu 50 mieszkańców w miasteczku pojawia się możliwość/potrzeba rozwoju przemysłu. Później - w miarę wzrostu populacji - przychodzi pora na rozwój transportu, bezpieczeństwo, ochronę środowiska i biznes ;-)
Poklikajcie raz dziennie przez 2 dni weekendu - wtedy można będzie zobaczyć efekty i ocenić czy klikamy dalej czy "pass" :-P

PS.: THNX Enzeru za"cegiełki" :-D
Ostatnio zmieniony 2010-02-02, 16:28 przez Vigo, łącznie zmieniany 4 razy.
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

Awatar użytkownika
kaimada
Szlachcic
Posty:1418
Rejestracja:2009-11-24, 21:14
Lokalizacja:ten fenomen?

Post autor: kaimada » 2010-01-29, 18:56

Ah a ja myślałem, że klikamy tylko raz na miasteczko
"You'd shoot a man in the back?"
"Well, it's the safest way, isn't it?"

“Co powiedział Xerxes do Leonidasa? - Pan tu nie stał!”

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Vigo » 2010-01-29, 19:04

Hehe :-) Loozik ;-) To w końcu "beztroskie" klikanie a nie jakieś megaserio wzięte "przedsięwzięcie
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

Awatar użytkownika
Adam
Ohydny Spamer !
Posty:5794
Rejestracja:2008-06-03, 01:03
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Adam » 2010-01-29, 19:35

miasteczko up ;-)
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Vigo » 2010-01-30, 07:08

:shock: Ooo teraz to troszkę drgnęło smerf-owe miasteczko ;-)
Nie minie parę dni a już będzie się czym chwalić zamieszczając na forach fandomowej "konkurencji" w kraju :-P

Ziele - wystarczy wejść na stronę (kliknąć w link :-) ) Chociaż wygląda na to, że jeszcze dziś będzie trzeba zadbać o przemysł i miejsca pracy ;-)
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

Awatar użytkownika
Tjal
Arystokrata
Posty:1813
Rejestracja:2008-06-02, 21:54
Lokalizacja:Uć znowu

Post autor: Tjal » 2010-01-30, 09:20

http://smf-smerf.myminicity.com/ind

Jak zrozumiałem teraz trzeba zacząć klikać w to żeby rozbudować przemysł :], ustawić jako startową paskudy :P smerfne miasto musi mieć porządne zanieczyszczenia.
Kiedy patrzysz w otchłań, pamiętaj że otchłań może się czuć nieswojo

Silvanel
Ohydny Spamer !
Posty:3992
Rejestracja:2008-06-03, 09:49
Lokalizacja:Lothlorien

Post autor: Silvanel » 2010-01-30, 11:11

Chciałem Wam crime rate zwiększyć ale chyba coś nie działa, BUG!!!
"44000-Pydna" a true sequel to "300".

Whenever You think Spartans are cool.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85

Awatar użytkownika
Avalanche
Arystokrata
Posty:1779
Rejestracja:2008-06-03, 10:41
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Avalanche » 2010-01-30, 11:21

http://smf-smerf.myminicity.com/ind

możemy już rozwijać przemysł :-D
Where life had no value, death, sometimes, had its price.
That is why the bounty killers appeared.

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Vigo » 2010-01-30, 13:30

Woops.. no i wygląda na to, że nie docenilem tempa :-P
Zaczęło się niepozornie a teraz smerfy mnożą się jak... :shock: hmmm... no co najmniej jak smerfy :-D
Po całonocnym graniu przespałem moment wkliknięcia nowego linka do rozbudowy przemysłu ale widzę, że minicity już "rozgryzione" ;-)

Podsumowując: Kiedy populacja przekroczy następny próg (chyba 100) uaktywni się kolejna "opcja" - rozwój transportu (http://smf-smerf.myminicity.com/tra)

Problem w tym, że dla każdego odwiedzającego (unikalne IP) zaliczana jest tylko pierwsza wizyta w ciągu doby. Jeśli kilka osób kliknie w link od populacji to w międzyczasie wzrasta bezrobocie. A jeśli masowo klikamy tylko w ~/ind to bezrobocie utrzymujemy na 0% ale "para idzie w gwizdek" bo nie przyrasta populacja (a rozmnażanie to podstawowy cel smerfa z miasteczka.. :-P )
No i mamy 2 opcje:
"strategiczna" podział zadań: wszyscy klikamy w populację a kilka wybranych osób klika w ~/ind
"na żywioł" :-P każdy klika w co chce "na czuja"
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

Awatar użytkownika
kaimada
Szlachcic
Posty:1418
Rejestracja:2009-11-24, 21:14
Lokalizacja:ten fenomen?

Post autor: kaimada » 2010-01-30, 14:09

To ja z 2 IP mogę ciągnąć i to i to
"You'd shoot a man in the back?"
"Well, it's the safest way, isn't it?"

“Co powiedział Xerxes do Leonidasa? - Pan tu nie stał!”

Awatar użytkownika
Adam
Ohydny Spamer !
Posty:5794
Rejestracja:2008-06-03, 01:03
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Adam » 2010-01-30, 14:34

klikam populację - w dni robocze z dwóch ip, w wekend z jednego
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.

Awatar użytkownika
Avalanche
Arystokrata
Posty:1779
Rejestracja:2008-06-03, 10:41
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Avalanche » 2010-01-31, 12:20

klikam populacje,

http://smf-smerf.myminicity.com


może zaczniemy klikać przemysł jak skoczy bezrobocie?

http://smf-smerf.myminicity.com/ind


btw. przerzucam linki żeby wam scroll'a oszczędzić ;-)
Where life had no value, death, sometimes, had its price.
That is why the bounty killers appeared.

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Vigo » 2010-01-31, 13:04

trash this post please ;-)
Ostatnio zmieniony 2010-02-02, 22:15 przez Vigo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Vigo » 2010-02-02, 19:52

Słuszna, mam wrażenie, linia rozumowania.
Podpisuję się pod przedmówcą :-)

PS.: Właśnie zajrzałem do miasteczka i widzę, że w tej chwili mamy pop. 96 ;-)

To oznacza, że (jeśli się nie mylę i do uaktywnienia opcji "transport network" wymagane jest pop. 100) może jeszcze dziś lub z całą pewnością jutro uaktywni się nowy link.

Wzorem Avalanche przerzucam komplet linków:
  • podstawowy link do rozwoju miasta (wzrost populacji)
    http://smf-smerf.myminicity.com
  • rozwój przemysłu - zmniejsza bezrobocie (ale nie powoduje przyrostu populacji)
    http://smf-smerf.myminicity.com/ind
  • rozwój sieci transportu - poprawia płynność transportu (ale nie powoduje przyrostu populacji) transport na 100% (max) gwarantuje brak korków które, podobnie jak rosnące bezrobocie, mogą powodować emigrację smerfowych mieszkańców z naszego idyllicznego miasteczka
    http://smf-smerf.myminicity.com/tra
Ostatnio zmieniony 2010-02-04, 17:25 przez Vigo, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

Awatar użytkownika
Vigo
Wędrowiec
Posty:54
Rejestracja:2009-09-24, 10:32
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Vigo » 2010-02-02, 22:20

Ooo.. :-) Thnx za zwrócenie uwagi :-) Niemniej bez paniki ;-)
Wystarczy 1 kilik, żeby sobie poradzić z "jedyneczką" bezrobocia :-)

Nowe miejsca pracy już się pojawiły i możemy wrócić do rozmnażania.. Eee... tzn. do podejmowania śmiałych działań zmierzających do wzrostu populacji ;-)
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje,
Nie każdą siłę starość niszczy,
Korzeni w głębi mróz nie skuje...


PLANSZÓWKI ONLINE:
http://pl.boardgamearena.com?s=17923352

ODPOWIEDZ