Daemon2
druga edycja gry robiona przez nowych Adminów
Moderator:Avalanche
Daemon2
http://www.daemon.blamerad.net/
W tej chwili trwają prace nad nową erą na lekko zmienionej mechanice. Start za kilka tygodni. Jest to gra turowo-tekstowa w klimacie fantasty. Poprzednia edycja cieszyła się dużą jak na grę niereklamowaną popularnością. Gra jest przyjemna w prowadzeniu i o wiele mniej skomplikowana niż reddragon. Można mieć więcej niż jedną postać. Idea sprowadza się do walki dwóch frakcji, a kończy ją zabicie będących na mapie ,,przywódców frakcji'' np. Boga Światła, Mroku, Władcy Niebios.
Codziennie dochodzi o 2 w nocy 30 tur (w niekórych erach było 40), maksymalny limit skumulowania to 300.
Można już się zarejestrować.
We wcześniejszych erach graliśmy wspólnie w jednej frakcji. W tej zostanie wprowadzony dodatkowo podział na klany. Założony przeze mnie nosi nazwę ,,Amber''.
Zapraszam do dołączenia i wspólnej zabawy wkrótce.
W tej chwili trwają prace nad nową erą na lekko zmienionej mechanice. Start za kilka tygodni. Jest to gra turowo-tekstowa w klimacie fantasty. Poprzednia edycja cieszyła się dużą jak na grę niereklamowaną popularnością. Gra jest przyjemna w prowadzeniu i o wiele mniej skomplikowana niż reddragon. Można mieć więcej niż jedną postać. Idea sprowadza się do walki dwóch frakcji, a kończy ją zabicie będących na mapie ,,przywódców frakcji'' np. Boga Światła, Mroku, Władcy Niebios.
Codziennie dochodzi o 2 w nocy 30 tur (w niekórych erach było 40), maksymalny limit skumulowania to 300.
Można już się zarejestrować.
We wcześniejszych erach graliśmy wspólnie w jednej frakcji. W tej zostanie wprowadzony dodatkowo podział na klany. Założony przeze mnie nosi nazwę ,,Amber''.
Zapraszam do dołączenia i wspólnej zabawy wkrótce.
Ostatnio zmieniony 2008-07-21, 23:33 przez Adam, łącznie zmieniany 1 raz.
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
Hej
Nasza stara ulubiona, urzekająca swoją prostotą gra sieciowa, znowu ruszyła.
http://daemon.silentmind.net
Do zobaczenia przy oblężeniach Caernów :)
Nasza stara ulubiona, urzekająca swoją prostotą gra sieciowa, znowu ruszyła.
http://daemon.silentmind.net
Do zobaczenia przy oblężeniach Caernów :)
gra turowo-tekstowa-strategiczna o dużej grywalności. Nie wymaga przy tym codziennego klikania
moje postacie to będzie Benedict, Brand, Oberon, Merlin + inne imiona postaci z Amberu Zelaznego; nie są sensu nawzajem się mordować
moje postacie to będzie Benedict, Brand, Oberon, Merlin + inne imiona postaci z Amberu Zelaznego; nie są sensu nawzajem się mordować
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
idziemy do jednej frakcji i grupowo demolujemy :P
założ kilka - opłaca się wysyłać przodem 1-2 i sprawdzać od jakiego pułapu możesz bić mocniejsze potwory ;)
nie używajcie klucza - przenosi na mapkę z mocnymi potworami
do wzięcia misji w świątyni potrzeba ofiary 200 gp
założ kilka - opłaca się wysyłać przodem 1-2 i sprawdzać od jakiego pułapu możesz bić mocniejsze potwory ;)
nie używajcie klucza - przenosi na mapkę z mocnymi potworami
do wzięcia misji w świątyni potrzeba ofiary 200 gp
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
Opisuje szybką ścieżkę na około 180 tur (dobre wykonanie może wymagać kilku resetów). Unikamy tur pustych bez walki z potworem - jak jest ich za dużo reset
1. Exp startowy - zręczność (dalej zr) do 10
2. Idziemy do sali treningowej 3-4 walki ile wyciągniemy bez śmierci, zr na 11
3. wracamy do Klasztoru. w świątyni leczymy się za 1, kupujemy 3 balsam, 1 bandaż
4. Idziemy do sali wojennej. Podnosimy wytrz na 8, potem siłę na 8. Potrzebujemy kostura + złota (tak na 5-8 balsamów). Polujemy bez wracania do klasztoru. Jak nie mamy to reset. Złoto może być ze sprzedaży pałki, drugiej sztuki kostura, ubrania podróżnego. Rewelacyjny układ to kasa, kostur i ubrania na sobie. Polujemy tu do maks 206 -212 expa łącznie. Koniecznie na koniec zr na 12. Kluczowe jest wypadnięcie w 1-2 turach kostura.
5. Klasztor - balsamy
6. idziemy ośmiokrotna ścieżka, idziemy na przełęcz dwóch braci - tu polujemy do pułapu 230-240 i idziemy do osady drwali. Cały czas zr o kilka oczeek wyżej od Wytrz i SF
7. osada drwali - lejemy drwali, na koniec wielki topór, ubrania, naszyjnik na nas. Resztę rzeczy sprzedajemy, złoto do banku. Bijemy do około 400-450 expa. Kupujemy badanie terenu. Kupujemy 20- 30 balsamów i idziemy na lokację z potworem za 6 expa i lejemy go do około 500-550. Potem na lokację z potem za 7 - już bez powrotu do Osady. Dobijamy do 750-800 expa cechy Zr 24/25, reszta 19 i wracamy do osady. Kupujemy 80 balsamów (jedzenie z potworów za 6/7 zabieramy ze sobą - szynkę liczymy za 3 balsamy, a dziczyzne za 2). Idziemy do komnaty mistrza. Lejemy go do 1024 expa i tu uwaga musimy mieć 200-210 złota jak z niego schodzimy. Idziemy do świątyni, składamy w ofierze 200 złota. Dostajemy misję - na razie 4 warianty: przynieść wino ryżowe, klucz do szafy, zabij pijanego mistrza/zabij zdziwnionego klucznika. Itemy z misji składamy w ofierze. Przy wykonanych misjach zabij po prostu klikamy na ołtarz.
Siedzimy kilka dni robiąc misje i dostając umiejętności.
W dużym skrócie pierwsze 180 tur na tej mapie, co dalej jeszcze nie zbadałem.
1. Exp startowy - zręczność (dalej zr) do 10
2. Idziemy do sali treningowej 3-4 walki ile wyciągniemy bez śmierci, zr na 11
3. wracamy do Klasztoru. w świątyni leczymy się za 1, kupujemy 3 balsam, 1 bandaż
4. Idziemy do sali wojennej. Podnosimy wytrz na 8, potem siłę na 8. Potrzebujemy kostura + złota (tak na 5-8 balsamów). Polujemy bez wracania do klasztoru. Jak nie mamy to reset. Złoto może być ze sprzedaży pałki, drugiej sztuki kostura, ubrania podróżnego. Rewelacyjny układ to kasa, kostur i ubrania na sobie. Polujemy tu do maks 206 -212 expa łącznie. Koniecznie na koniec zr na 12. Kluczowe jest wypadnięcie w 1-2 turach kostura.
5. Klasztor - balsamy
6. idziemy ośmiokrotna ścieżka, idziemy na przełęcz dwóch braci - tu polujemy do pułapu 230-240 i idziemy do osady drwali. Cały czas zr o kilka oczeek wyżej od Wytrz i SF
7. osada drwali - lejemy drwali, na koniec wielki topór, ubrania, naszyjnik na nas. Resztę rzeczy sprzedajemy, złoto do banku. Bijemy do około 400-450 expa. Kupujemy badanie terenu. Kupujemy 20- 30 balsamów i idziemy na lokację z potworem za 6 expa i lejemy go do około 500-550. Potem na lokację z potem za 7 - już bez powrotu do Osady. Dobijamy do 750-800 expa cechy Zr 24/25, reszta 19 i wracamy do osady. Kupujemy 80 balsamów (jedzenie z potworów za 6/7 zabieramy ze sobą - szynkę liczymy za 3 balsamy, a dziczyzne za 2). Idziemy do komnaty mistrza. Lejemy go do 1024 expa i tu uwaga musimy mieć 200-210 złota jak z niego schodzimy. Idziemy do świątyni, składamy w ofierze 200 złota. Dostajemy misję - na razie 4 warianty: przynieść wino ryżowe, klucz do szafy, zabij pijanego mistrza/zabij zdziwnionego klucznika. Itemy z misji składamy w ofierze. Przy wykonanych misjach zabij po prostu klikamy na ołtarz.
Siedzimy kilka dni robiąc misje i dostając umiejętności.
W dużym skrócie pierwsze 180 tur na tej mapie, co dalej jeszcze nie zbadałem.
,,Raashtram lasów czar ma taką moc,
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.
że wrócić chcesz, wrócić chcesz,
znów wędrować wśród nich''.