Kampania WFB - propozycje zmian zasad
Moderator:Avalanche
No tak tylko że chciałbym wyelimnowac to że gracze po 2 turach mają rozbitą armię i ciężko im cokolwiek zdziałać. Szkoda tracić tur na mustering. Masz punkty - odkupujesz sobie straty - wstawiasz ewentualnie inny ekwipunek na dany oddział i hajda na wroga.
Poza tym majac od początku wykupiony dostęp do większej ilości oddziałów i np. sprzętu mozna by dostoswywać armię do przeciwnika na którego się idzie [o ile np. nie wpadło się w zasadzkę czy ze wzgl. na inne czynniki fabularne]
Poza tym majac od początku wykupiony dostęp do większej ilości oddziałów i np. sprzętu mozna by dostoswywać armię do przeciwnika na którego się idzie [o ile np. nie wpadło się w zasadzkę czy ze wzgl. na inne czynniki fabularne]
"No Pity! No Remorse! No Fear!"
Czyli fabularnie gracze ciągnęli by za sobą mnóstwo maszyn, cały wachlarz jednostek, wybierając tych którzy mają walczyć i zostawiając pozostałe oddziały w lesie, czy gdziekolwiek tam będą?Szczep pisze:Poza tym majac od początku wykupiony dostęp do większej ilości oddziałów i np. sprzętu mozna by dostoswywać armię do przeciwnika na którego się idzie [o ile np. nie wpadło się w zasadzkę czy ze wzgl. na inne czynniki fabularne]
ZapraszamAvalanche pisze:... zostawiając pozostałe oddziały w lesie...
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 14:21 przez nifelheim, łącznie zmieniany 1 raz.
Fabularnie gracze i tak chyba mają ze sobą jakieś tabory, konie juczne etc. , zakładają obozwiska itp. itd.Avalanche pisze: Czyli fabularnie gracze ciągnęli by za sobą mnóstwo maszyn, cały wachlarz jednostek, wybierając tych którzy mają walczyć i zostawiając pozostałe oddziały w lesie, czy gdziekolwiek tam będą?
Chodzi o to żeby w zależności od przeciwnika zamiast dwuręcznej broni móc dać oddziałowi halabardę. Zamiast kawalerii wstawić np. ogry.
200 pkt podałem jako przykład [u mnie to jeden oddział]
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 14:38 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
Uwagi moje do kampanii –
Na podstawie kampanii których grałem –
Armia – 1000 pkt na początek, 0 magicznych przedmiotów, 1 bohater – słownie – jeden.
Uczestniczą tyle armie graczy.
Mapa – prosta, xero, kilkadziesiąt obszarów
Każdy gracz startuje w osobnym miejscu.
Ruch – jeden nature.
Każdy obszar się różni – mna każdym można coś znaleźć -
Wieża – sorcerer (odpowiednik) 2 lvl
Wioska mała - + d6x 10 pkt do armii
Duża wioska - +d6x20 -/-
Miasto – heros
Duże miasto – lord / sorcerer 3 lvl
Kopalnia - magiczny item o koszcie d6x10/15/20 / sztandar magiczny
Droga mała + 75 pkt do armii na nastepną bitwę
Duża droga (trakt) - +150 pkt -/-
Jeśli przeciwnik zajmie obszar, z którego mamy bonus – tracimy go permanentnie, dopóki nie odbijemy terenu z powrotem (tu uwaga – można dzielić armie i zostawić część jako garnizon na danym obszarze).
Ponadto –
Różne warunki pogodowe – np. burza w czasie butwy – nie można strzelać, zasady night fight (rzucamy czy widzimy cel który chcemy szarżowac itd.)
Rozwój oddziałów – jeśli ponad 50% oddziału przeżyje bitwe – dostaje bonus (jakiś tam - +1 WS/BS – oczy wiście np. do chaos warriorów bonus do BS nie dotyczy – dostawały tylko oddziały mogące realnie strzelać, podobnie tafnes, siła – przy czym nie można było mieć większej charakterystyki niż lord z danej armii).
W przypadku, gdy straty danego oddziału przekraczały 50% stanu na początku bitwy, oddział był rozbity i tracił wszystkie skumulowane bonusy.
Itp., itd. Tyle pamiętam na ten moment.
Co skojarze, dopisze.
EDIT -
warmachines -
bazowo nic - tylko w niektórych miastach można było dostać.
Na podstawie kampanii których grałem –
Armia – 1000 pkt na początek, 0 magicznych przedmiotów, 1 bohater – słownie – jeden.
Uczestniczą tyle armie graczy.
Mapa – prosta, xero, kilkadziesiąt obszarów
Każdy gracz startuje w osobnym miejscu.
Ruch – jeden nature.
Każdy obszar się różni – mna każdym można coś znaleźć -
Wieża – sorcerer (odpowiednik) 2 lvl
Wioska mała - + d6x 10 pkt do armii
Duża wioska - +d6x20 -/-
Miasto – heros
Duże miasto – lord / sorcerer 3 lvl
Kopalnia - magiczny item o koszcie d6x10/15/20 / sztandar magiczny
Droga mała + 75 pkt do armii na nastepną bitwę
Duża droga (trakt) - +150 pkt -/-
Jeśli przeciwnik zajmie obszar, z którego mamy bonus – tracimy go permanentnie, dopóki nie odbijemy terenu z powrotem (tu uwaga – można dzielić armie i zostawić część jako garnizon na danym obszarze).
Ponadto –
Różne warunki pogodowe – np. burza w czasie butwy – nie można strzelać, zasady night fight (rzucamy czy widzimy cel który chcemy szarżowac itd.)
Rozwój oddziałów – jeśli ponad 50% oddziału przeżyje bitwe – dostaje bonus (jakiś tam - +1 WS/BS – oczy wiście np. do chaos warriorów bonus do BS nie dotyczy – dostawały tylko oddziały mogące realnie strzelać, podobnie tafnes, siła – przy czym nie można było mieć większej charakterystyki niż lord z danej armii).
W przypadku, gdy straty danego oddziału przekraczały 50% stanu na początku bitwy, oddział był rozbity i tracił wszystkie skumulowane bonusy.
Itp., itd. Tyle pamiętam na ten moment.
Co skojarze, dopisze.
EDIT -
warmachines -
bazowo nic - tylko w niektórych miastach można było dostać.
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 14:54 przez Urban, łącznie zmieniany 1 raz.
Uważam że z tobą na pokłądzie będzie lepiej. Udowodniła to moja bitwa praktycznie nie do wygrania. Jeśli dasz rade to uważam że fajnie by było żebyś nadzorował bitwy, właśnie po to żeby móc balansowac w odpowiednich momentach.
Keep up the good work !!!
Keep up the good work !!!
Ostatnio zmieniony 2008-11-24, 11:00 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rincewind1
- Szlachcic
- Posty:1318
- Rejestracja:2008-09-28, 14:46
- Lokalizacja:Piekarnia
- Kontakt: